Dat klinkt echt niet goed! Waarschijnlijk met vele krassen als gevolg?
Ja? Echt?
Welnee, welnee, welnee, laten wij nu niet overdrijven. Eenmaal thuis heb ik het horloge wel goed schoongemaakt!
Don’ts - om de haverklap je collectie op het forum klappen totdar iedereen er horendol van wordt.
Do’s - minder met je collectie te koop lopen.
Of andersom, dat weet ik niet meer
Je horloge over je mouw dragen mag alleen wanneer je ook de pootjes van je zonnebril over je oren draagt
Ik zie het al voor mij
Ik vraag dit voor een striptekenaar
Wie is Ralph en wie is Kasper?
- Ralph is Robin en de slaaf van Batman Kasper
- Ralph is Batman én Kasper is slaaf Robin
- Geen van beide, want we vinden het niet zo leuk om het over ons slavenverleden te hebben. Dus Ralph is Robin en Kasper is Batman
0 stemmers
Jullie moeten niet denken dat deze pesterijen mij ook maar enigszins wat doen. Fijne dag verder. Ik ga het weer over horloges hebben.
Zonder kroonprins ReLaxteCasper en dissonant ChilleKasper is dit eerder een feestelijke aangelegenheid van een grote diversiteit individuen, waar het anders mogelijk bloot zou komen te staan aan een teloorgang van langzame en pijnlijke saaiheid. Game on heren #loveyou
Ik was bloedserieus. Maar prima als je niet in de strip wilt dan stoppen we de poll weer.
[zelfcensuur]
Oh jawel hoor. Flikker mij maar in die strip. Vind ik wel lachen.
Maar ik start en serieus topic en beetje jammer dat het dan uitdraait op ‘de grote wie is die leukste thuis show’…
Daar leent zich dit topic ook wel voor om heel eerlijk te zijn.
“Wat moet je niet met een horloge doen… (maak de zin af)”
Het topic over de Emergency Breitling ging toch wel heel goed?
Ik denk dat het ook per onderwerp verschilt.
Jij bent nu samen met Kasper even de hoge boom… je brengt kleur en passie. En dan ontvang je ook wel eens kritiek. Ook niet iedereen vindt mijn strips leuk.
Kan ik me voorstellen. Ik bedoel, raap je de moed bij elkaar om eindelijk ook zelf eens een topic te starten, krijg je dit.
Welles.
gelukkig.
Haha. Nee ik was meer geïnteresseerd over algemeen gebruik dingen die je niet moet doen. Niet iedereen weet bijvoorbeeld van die danger zone bij quickset datum of kroon gebruiken met horloge om de pols, etc.
Welles.
Ik kan prima tegen kritiek maar dit was bedoeld als serieus en informatief topic. That’s all
Ow ik dacht dat Kasper en Ralph in een nek aan nekrace zaten voor de hoofdprijs van meeste topic starter. Weer niet goed begrepen zeker