Lekker man!
100% off-topic dus verplaatst. Niet dat ik de discussie niet leuk vind!
Bandjes horen bij horloges maar maken er geen deel van uit. Dus - off-topic.
Varkens mogen ze houden⦠daar doe ik niets mee behalve af en toe een plakje ham op een broodje gezond.
Maar rundsvlees
Ga jij ook even die geweldige topics van @Zulu over bandjes naar off-topic verplaatsen? Je schiet door Peter.
Jij plakt je horloge op de pols en tracht te rijden in een auto zonder wielen
Je mag het altijd aan @Jur vragen natuurlijk. Ik ben best stout geweest de laatste tijd dus wellicht geeft-ie jullie gelijk.
Hey Snelle!!! tijdje niet gezien
In de USA mag jij pas net je eerste biertje open trekken ventje. 4 jaar aan het klojoāen en zieken, en nog steeds TL-2. Yup⦠ā¦het systeem herkent wie er toe doet, en wie niet.
Spellen we in dit land met een f.
De logica ontgaat me even maar je lijkt erg zeker van jezelf, dus zal het wel zo zijn
Tof dat je een hoofdletter gebruikt. Jij komt er nog wel!
On-topic:
Net als tig andere bandjestopics hoort dit topic gewoon in Algemeen te staan.
Hmm na 8 speciaalbiertjes klonk het wel aannemelijk.
Ik ben wokeš
He drex, ben niet weggeweest hoor. Hoe ist?
Je kunt het natuurlijk ook omdraaien. Het systeem herkent wie er wel een leven heeft en wie niet .
Een band van struisvogel of van roggeleer vind ik oprecht niet mooi.
Krokodillenleer op een klassiek horloge snap ik beter maar ben daar zelf nog niet aan toe .
Jij durft. Held!
Dat kan wel mooi leer zijn hoor.
Rog en hagedis vind ik weer niets.
Daar heb ik er wel een aantal van.
Imitatie exotisch leder beschouw ik gewoon als een decoratieve techniek. Geen enkel probleem mee.
Leder van speciaal daarvoor gekweekte dieren, tja ā¦
Met alle horrorverhalen over de bioindustrie en de brede gevolgen daarvan in het achterhoofd vind ik verontwaardiging over gekweekt exotisch leder nogal selectief.
Koop ik exotisch leder? Ja, ooit wel eens gedaan. Maar als er een mooi en betaalbaarder alternatief is kies ik daarvoor.
Hatsaaa!
Thanks manš