Dit gaat niet goed hoor (devotee badge)

“Wie is die man die altijd de pakjes met horloges openmaakt?”

8 likes

Wanneer is de officiële, maar exclusief voor Devotee’s, Horlogeforum meeting?

1 like

moet denken aan een grapje die rond ging op de fietsclub waar ik lid van ben over iemand die erg veel fietste:

Kijk mam een clublid…

ja schat, dat is nu je vader…

:grinning:

4 likes

Die is gelijk met de elite meetup… datum en locatie is vertrouwelijk…

1 like

Welkom bij de groep dit laat zien dat je je prioriteiten goed kan inschatten Jeroen.

1 like

Foto van de meeting van vorig jaar.

image

15 likes

Krijg je eigenlijk nog een extra award als je in een schrikkeljaar 366 dagen HF hebt bezocht? Of moet je dan eerst een complete vier jaren cyclus doorlopen?

6 likes

Voor zover ik kan zien ben je wel in een heel goed gezelschap😀.
Overigens, hoe moet je eigenlijk uitloggen?:grinning:
En is uitloggen nodig?:grinning:

1 like

Haha same here :sweat_smile:

2 likes

Ai ai ai…

1 like

Ik kreeg vandaag toevalig de ‘pas op, je kan nog terug’ badge

3 likes

O jongens nog aan toe. Zit ik te smullen en te smijlen over anderen, heb ik zelf ook zo’n badge aan de broek gekregen.
Nee, ik kom niet op de geheime meeting. 'k Zal wel wijzer wezen.

2 likes

Dat hele ‘liken’ en daar gegevens aan ontlenen, slaat eigenlijk ook nergens op. Ik like alleen als iemand een goede inhoudelijke post heeft gemaakt, en bijna nooit op een grappige opmerking of mooie foto. De objectiviteit van een goede bijdrage aan dit forum is met liken moeilijk te meten.

3 likes

Tevens zijn er mensen die elkaar altijd liken. Dat doe je als je hoog in de lijst wil komen.

2 likes

Ik ben het helemaal eens met jouw inhoudelijk standpunt, maar of dit een like waard is twijfel ik nog over. Ik ben meer van de memes en gifjes.

5 likes

Deze heb ik dus net geliked :+1:

5 likes

Ik heb 31 badges :sunglasses:

Naar het schijnt geeft dit weer hoezeer je geapprecieerd wordt door de wereld in het algemeen.

4 likes

Ik heb um al bijna 2 jaar… te slecht zeg…

1 like

Is er ook een badge voor 365x per dag?:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes