Gefeliciteerd! Mooi verhaal over een mooi legendarisch horloge!
Je wordt hebberig van zo’n Ploprof.
Alleen wanneer draag je zo’n ding als niet-duiker?
O ik loop er gwn mee rond het is eens wat anders
ik vind het een kwalitatieve klok,en ze kan tegen een stootje
Terecht. Why not?
Past ie onder de mouw van mijn pij dan?
Rubber geeft goed mee.
Zowiezo wel
Gefeliciteerd met deze briljante duiker! Als je de polsen ervoor hebt kan die best voor alledaags gebruik. Check Clooney in z’n bootje maar:
Nog een vraagje, is dit de PloProf die op marktplaats staat? Die heeft het uurwerk er omgedraaid inzitten lijkt me?
Echt heel heel erg fraai.
Ik vind 'm mooi van, ehh, lelijkheid; héél sjiek dus!!
Proficiat met de Ploprof!!!
Er stonden er 2 op marktplaats vorige week. Dit is niet diegene vanop de foto met rubberband neen. Dit was de andere
Mooie aanwinst hoor! Ik dig de PloProf wel, ook nog wel eens over nagedacht maar ik vrees dat hij voor mij niet echt draagbaar is.
En ik zou inderdaad een mesh erbij kopen. Staat supercool
Wat onwijs gaaf! Overigens werd het monobloc systeem van de kast al in de jaren zestig door Jenny en Philip Watch gebruikt in hun Caribbean horloges, wat sommige modellen een waterdichtheid gaf van 700, 1000 of zelfs 2000 meter. Wist niet dat de Ploprof dat ook had, cool!!
Mooie Omega, daar niet van, maar die Doxa had een eigen topic verdiend.
Je hebt nu in ieder geval 2 iconische (duik)horloges in je verzameling. Veel plezier er van.
Dit is een ‘lefty’ PloProf. Uurwerk kan er niet andersom in (denk aan de positie van de kroon), dus de wijzerplaat zit gewoon andersom. Maar dan heb je we een ander datumwiel nodig. Dat onderdeel werd ook gewoon door Omega gemaakt, wat aangeeft dat de lefty varianten ook als zodanig geleverd werden. Als je los zo’n datumwiel bestelt, kun je het eenvoudig zelf (laten) doen.
dat klopt helemaal die doxa is top
al draag ik hem jammer genoeg niet, is zowiezo een keeper
Dank voor de uitleg, is ook wel logisch nu je het zegt. ik dacht eerst dat een Chinees zich had vergist met het namaken van dit horloge. (niet die van TS, maar die andere op MP natuurlijk).
Gefeliciteerd met je aankoop. Heel appart.
Magnifieke aanwinst, geniet van de Ploprof
De Doxa, topper.