Dive Watch Project

OOOOOOOOOOOOO op die fiets, dan heb ik niks gezegt :slight_smile:

Wow man! Schitterend!
Ik zou er alleen niet mee gaan zwemmen, ik denk dat je gelijk naar de bodem zinkt :wink:

Door het trekken van de band zie je wel iets, zie ik nu. Maar mij stoort dat niet.
Het heeft allebei een erg mooie uitstraling.
De wijzerplaat is echt heel mooi diepzwart, die ik niet goed op plaat krijg met mijn telefoon, maar er staan op WUS echt heel mooie foto’s.

Ik ben in ieder geval heel blij met mijn nr. 96 vaan 100

Hahaha, valt wel mee hoor!! En ach hij kan hebben., ik misschien niet :slight_smile:

Kicken! Wat een brok staal, gewicht was ruim 250 gram toch?
Ik vind hem super Marco! (tu)

Hij is ook echt geweldig en als je goed kijkt hem nu ook mijn koninginnendag horloge of als het Nederlands ijshockey team moet spelen. Oranje wijzer!!

96 van de 100, dat is ook gaaf, dat geeft altijd wel een speciaal gevoel aan het horloge!

En dat hij speciaal is ontworpen met, door en voor het Diveforum van WUS.
Echt gaaf en het tooltje heeft trouwens 4 schroevendraaiers, 1 vorkje, 2 pennetjes voor pennen en een inbus voor de banden wissel en nog een losse inbus sleutel, omdat je er 2 nodig hebt.
Echt super compleet geleverd.

mooie aanwinst. ik hou wel van die rondingen :wink:

op staal mooier dan op rubber.

gefeliciteerd!

Machtig mooi brok staal, vooral icm de stalen band die op zichzelf ook schitterend is.

Dat is ook absoluut mijn favoriete combi. Ben toch al vooral voor staal, maar die isofrane draagt toch ook prettig hoor en voor de afwisseling weer heel goed.

mcfr Schreef:

Dat is ook absoluut mijn favoriete combi. Ben toch
al vooral voor staal, maar die isofrane draagt
toch ook prettig hoor en voor de afwisseling weer
heel goed.

Hoezo afwisseling? Welke band gaat er om 15:00 uur op dan? :smiley:

Hij blijft voorlopig even op de metalen.

WOW wat een klok gefeliciteerd(tu)

De absolute über topper. Geen HF limited die daaraan kan tippen, goede keus!

Marco, echt een super klok, ben wel een beetje jaloers! Maar wel mooi op staal laten, geeft het horloge de uistraling van een tank.

Eric

mooie klok marco, ik vind m super, de kastvorm lijkt een beetje op die van oris.
veel draagplezier(tu)

Wat voor mij het mooiste is, is de mooie brushed finish. Errug mooi!
Ziet er massief en stoer uit.
Mooie duiker!
En nu de plomp in met dat ding.

Wat een brok dynamiet zeg! whow! echt een sterk stukje staal met een geweldige vorm:}. Jammer dat ie “vlekken” nalaat op de armen…:smiley:

vette klok