Steinhart Ocean one? Net ff anders dan de Sub homage
Wow, wat een reacties na een dag. Bedankt allemaal! Voor nu, puur op basis van de looks ga ik me eens verder verdiepen in Squale 1545, Christopher Ward C60, NTH Amphion Vintage Gilt en toch nog steeds de Steinhart ocean one.
Uiteraard sta ik open voor verder goed advies.
Je kan hem beter via gnomon bestellen rekening houdende met de invoer etc.
Mooi horloge! Kende dit merk nog niet. Heeft een beetje de looks van een versimpelde tudor Pelagos.
Staat nu leuke diver in t blauwe gedeelte. Geckota g-02 vintage diver le
Welke is dat?
Diverse opties
Een Sinn 104 weliswaar geen diver officieel een piloten model maar echt een top horloge
Je zou ook kunnen kijken naar Christoper Ward maken hele mooie horloges vooral hun Tridents. Af en toe kun je daar in de sale een horloge voor 50% scoren en dan heb je een serieus goed mooi en goed afgewerkt horloge voor rond de 500€
Succes en veel plezier met de jacht vaak leuker dan daadwerkelijk kopen
Is hier ondertussen al wat meer info over bekend?
Ik hou het een beetje in de gaten maar nee, nog 0,0 informatie.
Je zou verwachten dat een release nooit lang kan duren zodra een productfoto incl. prijs en modelnummer lekt.
Ja, dat zou je inderdaad wel verwachten. Sinds dat ik de eerste foto gezien had, google ik bijna elke dag eventjes, maar nog steeds zonder succes. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de maat!
Ja dat doe ik ook. Ik zag dat ze er op het Amerikaanse Watch U Seek al een apart topic voor hadden aangemaakt. Jij hoopt ook dat die iets kleiner wordt of niet?
Zeker! Ik hoop tussen de 38 en 40. Ben ook benieuwd naar de kleur etc.
Nice