ok ok, nou eentje dan
Gezondheid.
@hendrikjandetuinman heeft een hele leuke, voor een strakke prijs, zo goedkoop vind je ze niet in die staat.
TK Certina action precidrive pricedrop
Via creation watches nu geloof ik 120 en dan krijg je er met een code nog wat van af (wel nog import fees natuurlijk)
Niet mijn ding, maar ik neem aan standaard ETA & Hamilton kwaliteit.
Niets mis mee; doen!
Mooi horloge hoor deze Hamilton. Dit is de Jazzmaster seaview day/date automatic. retailprijs 830 euro. Caliber H30 / ETA 2824-2 met 80 uur gangreserve. 42mm kast (excl kroon) en redelijk clean voor een divers-watch. 100m waterdicht.
Vind m voor dit uurwerk redelijk aan de prijs, maar mooi horloge!
Had hem tegen gekomen op creation watches voor 560… maarje die invoerskosten he!
Is wel iets maar die wijzers… ben beetj voor een klassieker model aan het gaan denk ik…
Maen
Steinhart Gmt pepsi 39mm
zit net onder de 500 dacht ik, dan wel met standaard band zonder jubilee band.
Zijn ook andere modellen/kleuren beschikbaar en in verschillende maten.
Haha ja, ik ken iemand (behoorlijk goed) waarbij dat inderdaad zo gaat … hartstikke kleurenblind
Over een duiker, nog voorkeur voor Zwitsers of Japans bijvoorbeeld? Mechanisch of quartz? Certina maakt leuke duikers in jouw prijsklasse. De Edox Delfin is wat klassiek maar zie ik ook regelmatig in de aanbieding.
Steinhart is een goede optie met dit budget, als je de hommage factor naast je neer kunt leggen of zelfs waardeert, dan kun je bijna geen betere prijs-kwaliteitverhouding vinden. Ik heb een OVM 39 te koop staan, als je liever voor 42mm gaat, dan zou ik eens kijken naar de Premium 500 Titanium. De 500 is met 590€ ex verzending wel wat boven je budget, maar misschien nog te overwegen.
https://www.steinhartwatches.de/en/ocean-titanium-500-premium.html
Lijkt me wel wat die titanium versie…enkel is het pas available soon… dacht dat die al ff uit was
Is ook al geruime tijd uit, tijdelijk niet op voorraad denk ik.