DNK shots only

Ah ben jij diegene die die hokjes zolang bezet houdt.

Wie gaat er nu al die horloges op een standaard zetten bij Dnk. :see_no_evil::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Vroeg ik me toevallig ook af, staan ze dan niet buiten bij je fiets of auto om je Rolex onder dwang te collecteren?

2 likes

Ik neem m’n eigen tissues mee hoor.

Daarnaast is dit de plek waar ik de hele collectie op de foto kan zetten. Vind ik persoonlijk de moeite waard. Ik doe nog wel gekkere dingen.

2 likes

Dat vind ik zo’n gedoe. Ik heb gewoon een washandje in mn lade zitten.

5 likes

Ik heb me ook aangemeld; einde van de maand een afspraak maar vrees dat het voor mij soort van einde hobby gaat betekenen. Kan me niet voorstellen dat het me beklijft.

1 like

Voor mij haalt het heelveel plezier weg maar helaas is het schijnbaar nodig.
Wat wel weer leuk is een beetje budget knallers ernaast om dat deel van de hobby te beleven.

Zo doe ik het inderdaad ook. Ik vind wisselen in DNK ook wel wat hebben, doe dat om de paar weken/maand en heb dan weer even een ‘nieuw’ gevoel bij een horloge dat ik al had.

Vind ik ook. Tot nu toe haalt het nog geen plezier weg voor mij. Het is wel anders, maar nu onderdeel van de hobby, en ook het plezier, om na te denken welk horloge(s) ik komende week(en) ga dragen.
Het voelt dan wat specialer en bewuster dan dat ik zomaar iets wissel omdat het kan.

Maar eerlijk is eerlijk: het is absoluut minder praktisch en het is omdat het “moet”. Dat bewuster kiezen kan thuis ook natuurlijk. :nerd_face:

Klopt, zo werkt het alleen dan weer niet voor me :stuck_out_tongue:

Dit zou nou echt een foto van mij kunnen zijn. Allemaal geweldige horloges stuk voor stuk gedevalueerd door de foto😃

Mooi collectie !!

Sorry voor de slechte foto’s maar ik was niet van plan om ze hier te posten. Twee erfstukken… eentje van oma en eentje van mijn mam.