Doctorandus

Tobias Schreef:

Gefeliciteerd! Jezelf belonen met een horloge uit
de dream dream dream categorie is hier wel op z’n
plaats:D

Euh, heb je mijn post wel goed gelezen? Ik ben net afgestudeerd. Ben niet net gepromoveerd tot CEO van De-Multi-Miljarden-Bedrijf. :wink:

Maar het zou dan deze worden:
http://www.luxurybazaar.com/images/items/6056_Rolex_Daytona_Everose_Gold__Black_01.jpg

Retail voor 23.500 euries… X_x

Ben em op z’n goedkoopst voor dacht iets van 16.000 euro tegengekomen. Als iemand em goedkoper heeft gezien…

robbie409 Schreef:

Heel erg veel succes in het leven dat nu gaat
beginnen :slight_smile:

Als je niet oppast eindig je als een
horloge-verkoper…

Ik zie het probleem niet :smiley:

BEDANKT ALLEMAAL!!! En ik ga nu :smiley: naar bed… ik denk dat ik morgen wel kramp in m’n wangen heb van het de hele dag met een grijns rondlopen…

Trustuh! :z

Ha super man, van harte met het behalen van je titel. Natuurlijk was je door je klok helemaal zen, gefocussed en kon je de hele wereld aan. “What time is it? It’s ass whooping time!!! Kom hier met die titel!”

Ook vanaf hier gefeliciteerd met het behalen van je titel.

Van harte weledelgeleerde Marnix! :wink:

Of moet ik zeggen 'hij die nog doctor worden moe(d)t :))

En vanzelfsprekend hoort bij het verlaten van de Alma Mater door een
horlogefan een symbolisch horloge een aandenken aan een mijlpaal in je leven!

Helaas was mijn drs. titel een formaliteit, maar later bij mijn afstuderen is dat ook samengegaan met een horloge dat bijzonder gekoesterd wordt.

Nogmaals chapeau

Wel gefeliciteerd Drs Marnix.
In het vervolg zullen we je zo zeker moeten aanspreken.
Nou even serieus!!
GEFELICITEERD!!

Doctorandus (afkorting: drs.) is een Latijnse term die letterlijk vertaald kan worden als "hij die (nog) doctor worden moet"

Oftewel: gefeliciteerd en succes met het vervolg! :slight_smile:

Van harte gefeliciteerd met je Doctorandus Bedrijfskunde ofwel Master of Science in Business Administrationen en veel plezier met je horloge.

Mvg,Radjoe

GEFELICITEERD met deze mijlpaal:)-D

Snooker Schreef:

Doctorandus (afkorting: drs.) is een Latijnse term
die letterlijk vertaald kan worden als “hij die
(nog) doctor worden moet”

Oftewel: gefeliciteerd en succes met het vervolg!
:slight_smile:

In dat geval is iedereen een docterandus toch?

Gefeliciteerd(tu) en veel succes met het vinden van een baan!

gefeliciteerd, mogen na jaren opoffering(en drank :D) het oogsten maar beginnen

Gefeliciteerd!!! Nederland wordt steeds slimmer door mensen zoals jij. En nu de slag naar wijsheid nog. Geniet van dit moment en koop een fraaie klok om dit te vieren. Een betere gelegenheid kan ik mij op dit moment niet bedenken:~

Gr Ron

Nogmaals bedankt allemaal! Het zonnetje blijft voorlopig bij ons in huis schijnen.
Ze vragen me om de komende dagen even geen Whitening tandpasta te gebruiken… want ik blijf ze maar de hele tijd verblinden met m’n grijns :D:D:D:D:D:D

Enneh, ik zou graag een klok uitkiezen. Wat zou een mooie zijn? Hebben jullie ook een slagings-, afstudeer- of promotieklokje ofzo? Een klokje die je na een bijzondere prestatie hebt gekregen/gekocht.

Ja, bij mijn afstuderen.

Dorian Schreef:

Ja, bij mijn afstuderen.

http://hippie.2cpm.de/watches/Sinn6000/full_dial_2
.jpg

Wow! Is dit een alarm chrono? Of een GMT chrono?

Van harte met je afstuderen! Nu een baan :smiley:

Henrik Schreef:

Van harte met je afstuderen! Nu een baan :smiley:

Thx, dat laatste is tegenwoordig nog niet zo gemakkelijk. :frowning: