Dat is wel héél gek, Joep.
Waarom een Tissot erbij in je verzameling? Wilde je iets voor het heftige tuinwerk waarbij het niet uitmaakt als hij bekrast word?
Dat is wel héél gek, Joep.
Waarom een Tissot erbij in je verzameling? Wilde je iets voor het heftige tuinwerk waarbij het niet uitmaakt als hij bekrast word?
Superleuk horloge! En staat je goed! Wat is je pols maat? Ik hoor dat dit horloge vrij groot valt doordat de eerste en laatste link niet heel flexibel zijn.
En eens met @Horlogemakker - een maatje kleiner zou volgens mij ook niet misstaan. De originele prx was 36mm volgens mij.
Er zit een 35 mm model aan te komen, maar vooralsnog alleen in Goud PVD. Maar wellicht dat er later ook een stalen komt in die maat:
Mooi! Wist ik nog niet. Hopen op een staal idd. En een automaat wmb
Ik las het ook pas vanochtend
Ook nieuw is deze versie met 18k fluted bezel:
Gefeliciteerd, leuk ding.
Voor mij persoonlijk 1 klein minpuntje: lettertype van PRX op de wijzerplaat vind ik minder en jammer dat het in schuinschrift is.
haha, nee, voor het tuinwerk heb ik iets anders
Ik was al een hele tijd aan het kijken naar een Zenith Defy, vergelijkbaar model als de Tissot en ook metg blauwe plaat. Toen kwam deze voorbij en dacht ik, misschien eerst dit eens proberen. Ik vind de afwerking echt super, helemaal voor het bedrag. Ik weet alleen nog niet of ik ga wennen aan een secondewijzer die per seconde tikt…
Mijn pols is 19 cm, daarop valt iet goed. Voor 40 mm valt ie inderdaad wel groot
Ben ik allebei met je eens!
Daar ben je snel klaar mee Joep
If you know, you know
Het as een gokje, een quartz, maar geen goede dus!