Donderusdag

gnif dagal :smile:

Iets АВТОМАТИЧЕСКИЙ vandaag :sunglasses:

7 likes

Je gelooft nooit wat ik vandaag om deed! Niet eens gedacht aan dit topic :open_mouth:

8 likes

haha en “automatisch” dacht je hieraan :slight_smile:

Ja, helemaal geweldig dat het nieuwe forum ook met cyrillisch kan omgaan. Fijne ЧТВ :stuck_out_tongue:

1 like

Voor mij een “zonderusdag” :smile:

2 likes

Vandaag de Vostok Amphibian :smile:

9 likes

Ik word wel altijd een beetje agressief en militaristisch
van die afbeeldingen, ik ga nog nét geen dingen kapot gooien :innocent:


grt. Gerard

5 likes

5 likes

Buran om de pols…

6 likes

Vandaag zeer zeker niet om de pols maar toch even een plaatje van mijn Rus.

5 likes

Bedoel je de mijne? Bezel insert is inderdaad origineel denk ik voor de 007 gemaakt, (maar niet per se door Seiko, kan ook Dagaz ofzo zijn)
Veel weet ik er niet van, heb het klokje overgenomen van SuperC (die het zelf had geruild oid).
Wil je meer weten, moet je bij de experten zijn.
O ja, kast is alleszins Vostok, 710 case.

1 like

Nou, deze is helemaal top! Een van de eerste Amphibia’s!

Ik durf deze niet te dragen. Dan wordt ie geen NOS meer.

Mijn Amphibia, recent onder handen genomen door Vouwfietser, hiervoor nogmaals dank ! En vandaag van Jeroen een NOS Tropic strap ontvangen :+1:

5 likes

Al 2 dagen om de pols. Na een schoonmaakbeurt, nieuwe olie etc, deze zeer goed lopende Poljot.

7 likes

de blauwe vandaag!

8 likes

.

Marconi_A < Leuk te vernemen dat je de Amphibia ook nog steeds in je verzameling hebt. :smile:
Je komt dit model tegenwoordig wel wat vaker tegen, ook met andere bezelringen, helaas zijn ze flink aan de prijs.

3 likes

Te gek ding!

1 like

Hoi Buster,

Thanx, dat vind ik uiteraard ook!! Dit horloge heeft ervoor gezorgd dat ik me ging verdiepen in horloges en hier lid ben geworden … Ik heb deze inmiddels in drie kleurstellingen, waarbij deze blauwe mijn favo is… Ik hoop ooit nog de rode te vinden…

gr erik