Wat een plaatjes! Is de Longines iets groter dan deze Eterna?
Lekker setje hoor
Dank je Andy, zo’n buckle is zeer tof maar gefabriceerd van unobtanium, geloof ik
Is die bril van je avatar niet op sterkte?
Is toch mooi man!
Ze komen uit een tijd dat kwaliteit produceren nog wat mocht kosten. Heerlijk is dat.
De Longines is inderdaad wat groter; vrij fors dus, voor een dresswatch!
Cool. Dan is de Conquest wel een om te overwegen bij een vintage.
Nietes.
Eterna for the win, G.
Hoe dan ook tof, gefeliciteerd!
Mooie aanwinsten! Gefeliciteerd!
Verfrissend dat je nu eens weinig woorden nodig hebt om het fout te hebben. Die kontiki op leer is mooi, op staal
Die plaat is sowieso amazing.
Fixed that for you. Zeker op zo’n lumpy/engineer achtige band. Brrrr. Dan zie ik 'm liever op een NATO.
Originele gay freres “brick” bracelet volgens mij. Die horen ook op polerouters. Heiden.
I don’t know, Tom. Doesn’t look very gay to me. Maar goed, er zijn meerdere van de kleine persoonlijkheidscultussen in de horlogewereld. Genta nooit begrepen, Biver nooit begrepen, en ome Freres ook nooit begrepen.
Het enige goeie aan die bracelet is het feit dat ie tussen standaard lugs past, waardoor je 'm er makkelijk af kunt halen om 'm met een boogje in de grote grijze archiefkast te mieteren.
Dank je.
Gaaf, gefeliciteerd!
Wat is de diameter? Het lijkt me een mooie hedendaagse maat, zo komen ze niet vaak
Mooi duo, de Longines is veruit mijn favoriet. Ik ben niet zo’n fan van vintage stalen banden, maar ieder zijn smaak natuurlijk. Geniet ervan!
Get a room, dames
2 toppers kunnen binnenhalen, top man!
Volgens mij 34 of 34,5mm.
Mooie aanwinsten, gefeliciteerd!
Nee hoor, die ref. 9000 is nét geen 36mm! 35,8 ofzo als ik me goed herinner. Heerlijke maat inderdaad.
Mooi spulleke. Als je van vintage dressers uit die tijd houdt wordt het niet veel beter dan dit.
Ik zou de kontiki wel op staal laten
Beide ontzettend fraaie aanwinsten!
Die mooie lugs van de Kontiki komen op de leren band veel beter uit de verf dan op staal, dus lekker zo laten.
Lekker zeg, die Longines is ook
Dus nu 1 links en 1 rechts of lukt het je wel om ze af te wisselen😜