DoubleRed

Alex was vandaag bij mij thuis, en ik mocht over zijn Daytona kwijlen.
Daarnaast hebben we een prettige deal achter de rug. No-nonsense, vlotte communicatie en een vriendelijke liefhebber. Anytime again en een
:shrimp::shrimp::shrimp::shrimp::shrimp: (5) shrimp rating!

2 likes

Van @DoubleRed een mooi horloge over kunnen nemen. Snelle deal, prettige communicatie, en bij overdracht even gezellig gekletst over onze liefhebberij. :+1: Bedankt Alex en tot een volgende keer!

1 like

Oh bummer, ja ik bedoel @DoubleRed
Bedankt dat je me erop attendeert!
@Jur kun je mij wellicht helpen mijn review te verplaatsen?

1 like

Vandaag een horloge gekocht van Alexander @Alexdg1971 . Prima afwikkeling, vlotte communicatie en leuk gesprek over het wel en wee van het verzamelen. Eerlijke kerel met wie ik zonder twijfel weer zaken zou doen.

1 like

Vandaag mijn North Flag aan Alex verkocht. Was een relaxte en prima ervaring.

Groeten en wie weet tot ziens,

Quan

1 like

Vandaag, na al eerder contact te hebben gehad over een ander horloge nu een ruil(deal) gedaan met @DoubleRed…

Lekker gebabbeld over de hobby en zijn mooie Tudor NF mogen bezichtigen :heart_eyes:

Daarna de deal beklonken en dit zal denk ik niet de laatste zijn gezien zijn voorkeur van horloges. Aanrader dus :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Alex.
De deal verliep volgens het boekje en het contact was helder en plezierig.

Zeker een aanrader! +1!

2 likes

Een horloge gekocht van @DoubleRed

Een vlotte deal, begin van de ochtend het eerste contact, eind van de ochtend het horloge om mijn pols. Vriendelijke en oprechte communicatie.

100% aanrader! Dank je wel Alex :+1:

1 like

Vanmorgen een horloge verkocht aan @DoubleRed, was een gezellige deal en alles snel en perfect afgehandeld! Kan Alex als koper zeker aanbevelen.:ok_hand: Veel plezier nog met de 214270 , en wellicht tot de volgende deal in de toekomst :wink:

2 likes

Vandaag een horloge geruild met Alex.
Duidelijk, vlot en vriendelijk contact gehad.
Elkaar tegemoet kunnen rijden om een zeer prettige deal te doen.
Top!

1 like

Vandaag in een gezellige huiselijke setting een heel mooi horloge gekocht van @DoubleRed

Terwijl ik genoot van een lekker kopje koffie werd het bandje nog voor me op maat gemaakt.

Top!

1 like

Een gesp gekregen van @DoubleRed

Super aardig dankjewel!

1 like

Gisteren een gezellige ontmoeting gehad bij @DoubleRed voor de aankoop van een mooie chronograaf! Een serieus horloge liefhebber en levensgenieter. En hij heeft meteen het bandje even op maat gemaakt. Aanrader!

1 like

Meer dan prima transactie afgerond met @DoubleRed, vriendelijk, betrouwbaar.ik sluit me dus volkomen bij de rij met complimenten aan.

Nogmaals dank voor alles!

1 like

Vandaag een leuke deal gemaakt met @DoubleRed snel gehandeld, betrouwbaar forumlid. Natuurlijk over gezamenlijke hobby gesproken.
Gewaardeerd lid zeker aan te bevelen, bedank voor de leuke deal Alex :+1:t2:

2 likes

Vandaag een horloge overgedragen aan @DoubleRed.
Goede deal, leuk gesprek over horloges en netjes geheel volgens afspraken die eerder gemaakt waren.
Super :+1:

1 like

Super mooie Explorer van Alex, @DoubleRed gekocht vandaag,horloge was
als omschreven,lees nieuw :blush:
En nog komen brengen ook!Top service en lekker over de hobby gekletst.

Zeker een aanrader.
Alex bedankt :facepunch:

2 likes

Heb een horloge overgenomen van @DoubleRed. Prima kerel, vlotte communicatie, pakt door en komt afspraken na. Aanrader!

1 like

Gisteren een leuke en gezellige deal gemaakt met Alex @DoubleRed…

we waren al een tijdje aan het aftasten en uiteindelijk gisteren onder het genot van een kopje koffie (in een heet van der Valk) tot een deal gekomen.

Beide blij naar huis en dus wederom een aanrader :+1:t2:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @DoubleRed. Van de eerste communicatie tot overdracht en betaling alles zoals het hoort! Zeer aan te raden.

1 like