Heeel tof. Zal prachtig zijn icm dat rubber 
Zo gaaf. Benieuwd naar je indrukken! Een oranje ISO gaat fantastisch staan, breekt dan een beetje het zwarte geheel en laat de kast mooi uitkomen
.
Hou je niet in met de foto’s straks
!
Gr, HJR
Gaat goed komen. 

de 200 en de 600 serie doen mij niks en vindt het ergens wel jammer want ik wil niet de persoon zijn die zegt dat alleen DE sub de enige echte Doxa is. Maar zou persoonlijk niks anders willen
Over smaak valt niet te twisten, maar op zo een mooi horloge van bijna 2000,- doe je toch geen Barton op van 30,-, maar de originele in de juiste kleur.
Ziet er top uit. Beetje kwaliteit?
Maar…
Hier neig ik ook naar. Mooi aansluitend.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik vond €250,- voor de originele band, zonder clasp, wel wat overdreven.
Dus ga je verder zoeken, en kom je zoiets tegen, en blijkt dat eigenlijk helemaal niet tegen te vallen.

Een heerlijke knaller voor op een terrasje ,biertje in je hand en iedereen verblinden met dit tophorloge .
Heel veel draagplezier gewenst.
Ik zal binnenkort wat echte plaatjes schieten maar vast een aanloopje:
Band met sluiting zijn materialen met hoge dichtheid en ditto kwaliteit maar ook gewicht.
De sluiting heeft zelfs een vrijwel perfecte pasvorm voor mijn vlakke pols.
Paar plaatjes zonder mijn pols.
Maar ik wilde laag gewicht, dus op een Nomos two piece nato ermee.
Paar plaatjes van dichterbij.
Owh ja, nog even op tijd zetten ook.
Eerste conclusies: draagt mega comfortabel door de combinatie footprint/gewicht, alles is scherp gevormd, bezel aktie lekker strak zonder speling, perfecte afleesbaarheid, vlekkerigheid door carbon maakt wat speels en bovenal; het voelt wel degelijk als een Doxa. 
Erg blij met deze aanwinst en smakelijk all! 
Huuuuuuu
Waarom stuur je dat ding niet op staal terug. Gebruikmakend van je 30 dagen retourrecht en bestel je een nieuwe op rubber?
Krijg je nog geld toe ook.
Heel tof!
Al denk ik dat een zwarte of oranje Isofrane helemaal goed zal staan
Iets om trots op te zijn 
Wat vet zeg! Gefeliciteerd
Dank jullie wel, hij voldoet gelukkig perfect aan m’n hoopvolle verwachtingen. 
Inmiddels trouwens op een two piece Nomos perlon, laat de zomer maar komen! 
Supper toffe combinatie