@Efdjeedjee dit dus… Hier een iets grotere pols…
Heel tof! Dat bronze randje maakt hem wel af. 
Doxa is voorzover ik weet enkel via de website te koop.
Foto’s van mijn horloges kun je wel via mijn profiel vinden. Hier even een recente met de Doxa, in Carbon.
Dankjewel voor de snelle info en mooie foto! Ik ga bestellen:)
Nou jongons,
De army besteld! De stalen met groene bezel, brons en mezelf maar verwend met een extra groene rubberband erbij!
Kan niet wachten!
Benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Was die extra rubber band net zo schrikbarend duur als die van de SUB200?
Ik moet even wat ruimte maken in de bandendoos om funds vrij te maken om een zwarte te bestellen 
Haha hou op, was ziek duur! Maar goed…gas is alles, remmen is angst.
Achhh, …, nog zo’n 

Een van de langstzittende en geliefde telg in mijn verzameling, de Sub1200t
Het gebolde glas, de HEV, de rechte BOR… heeerlijk.
Mag hier niet meer meedoen, maar mooi om te zien dat de laatste 2 posts ex-en van mij zijn! Zijn goed terechtgekomen 

Tijd voor weer een nieuwe Doxa volgend jaar Bor 

Waar blijven die foto’s van de nieuwe army Doxa?
Lange levertijden?
Haha Neenee hij is binnen en geweldig! Vind hem vooral mooi op het groene rubber. Dial is wat drukker dus in mijn optiek issie gebaat bij een rustige band.
Ah tof. Dat klinkt goed! Foto’s willen we 
Ik heb even een vraagje over de Doxa Sub 200, wat wellicht het volgende horloge zal gaan worden. Ben wel toe aan wat kleur haha.
Ik zat net wat reviews te kijken, maar zag bij een review van SoCal Watch Reviews dat de vis op zijn kroon hetzelfde is als de dial (printscreen van zijn video):
Ik dacht altijd dat de vis oranje was. Is dit nu veranderd en heeft het visje dezelfde kleur gekregen als de dial, of is dit alleen bij deze Aquamarine?