Stuur me maar een pb👍
Voor de Doxa diver liefhebber die iets ‘anders’ wil proberen, komt niet vaak langs;
https://uhrforum.de/threads/doxa-sub-800ti-sharkhunter-die-grosse-titan-doxa.569594/
Betrouwbare verkoper wat mij betreft overigens, heb er in verder verleden paar maal gekocht.
En wil je bijna dezelfde in staal dan staat er een voor een schijntje in het blauwe gedeelte
8"
Denk dat het perfect staat
https://www.watchuseek.com/threads/doxa-wrist-pics-and-wrist-size.1055722/
Vandaag een bezoekje gebracht aan Bouwman om de nieuwe sub 200T en de bekende sub 300 te bekijken. Meteen ook dan maar de LLD 39mm en de Mido Multifort bigdate gepast.
Eerder al een 300T divingstar gehad, maar die beviel niet echt. Dat kwam toch wel door de kleur, maar vooral door het bekende issue met hoe de metalen band vanaf de kast loopt.
Helaas heeft Bouwman nog niet al te veel modellen op voorraad. Het werd dus de 200T caribbean op rubber en de 300 divingstar op staal terwijl ik twijfel tussen een searambler en aquamarine. Helaas hadden ze geen Doxa in die kleuren.
Anyway, belangrijkste was hoe het op mijn pols zou staan.
Jammer genoeg vind ik de 200T wat te klein op mijn 17cm pols, de 300 een stuk beter.
Het zal voor mij dus eerder een 300 gaan worden…maar ja, die LLD stond toch wel erg goed…
Voor degenen die een vergelijk willen zien tussen beide Doxa’s op een 17cm pols hierbij de foto’s.
De meeste Doxa’s dragen klein, omdat de daadwerkelijke wijzerplaat relatief compact is door de forse kast en bezel.
De 300T is uiteraard wat forser, door het gewicht en de stevige bracelet.
I know! Top ding de nieuwe LLD!
Ik wil juist ook even naar Bouman om de 200T te proberen, maar als ik jouw foto zo zie dan lijkt die idd wat aan de kleine kant. Zou in mijn geval naast de LLD komen en niet in plaats van. Als het een óf keuze zou zijn dan zonder twijfel de LLD, kan echt op alles en op elk moment.
Bouman, ik was zo te zien bij Bouwman zie ik .
Mijn foto van de LLD zodat je misschien een nog beter beeld hebt:
Ik neig naar de LLD als eerste en dan misschien later de sub 300. Heb eerder de grotere LLD gehad, maar geen goede stalen band en de lugs…tja
Doen, ga je geen spijt van krijgen! Nieuwe is veel beter geworden zonder datum en qua proporties. Zelf geen fan van stralen banden dus heb mijne op de Longines nato gekocht.
De wijzerplaat is slechts 28mm, met duikring is het 39mm. Pas met de kast haalt het de 42.5mm.
Niet dat het een klein horloge is, maar het ziet er niet groot uit. Een kleinere variant kan er daarom optisch snel klein worden. Zeker met een donkere wijzerplaat.