Hoe populair is Doxa hier tegenwoordig?
Hallo,
Een beetje een laat antwoord op deze vraag, maar ik ben vorige week toevallig zelf langsgeweest bij Doxa in Biel/Bienne.
Voor de EU hebben ze ook een kantoor in Duitsland, dus als het via Bouwman niet kan (wat me zou verbazen) kan het vast wel via hun kantoor in Duitsland.
Mvg
Ik zag deze video gister toevallig ook nadat ik zag dat die Sub200t via olfert & co voor €1400 te bestellen is.
Die aquamarine ziet er daar wel echt tof uit vond ik.
Tof! Ik dacht altijd dat ik de enige was met de Carbon Doxa maar je hebt hem ook al een tijd of niet?
Nee, jij bent (kennelijk) niet de enige. En er zijn er nog wel enkele meer volgens mij. Maar jij maakt wel de mooiste foto’s denk …
Ik heb de Divingstar, te zien in het blauw! Tophorloge.
Mocht er iemand zijn die de stalen band heeft liggen die op mijn doxa military past en denkt wat moet ik er eigenlijk mee. Stuur mij even een PB`tje misschien kan ik je ervan af helpen.
Ik zou altijd voor de witte gaan, en dan een zwarte rubberen band erbij bestellen voor dat godsvermogen…
Man wat gaaf, even sparen nog haha
En niet nadenken over de afschrijving
Die band zoek ik.
Ik vind die aquamarine iconic wel leuk, betwijfel alleen wel echt of hij niet te klein voor me zou zijn.
Denk dat ik eerder uit kom op een sub300 met zo’n mooi bol saffier
Wel een compleet andere look met die BOR band. Ik vond zo’n soort textiel bandje toch het mooist op de Army.
Dan zou ik hem op de originele camo nato van Doxa dragen. Die krijg je er overigens bij aankoop gewoon bij
Die krijg je erbij ja, maar een nato maakt het wel een dik geheel. En ik vond het toch niet zo tof als ik verwacht had.
Helemaal eens, ik draag de Nato daarom ook niet.
Maar ik ben sowieso geen fan van nato’s.
Op staal vind ik ze toch het mooiste.