Doxani, ik kruip steeds dieper het konijnenhol in. De rubber band moet er komen.
Ik ben dus, voordat ik de volle mep ga betalen, op zoek naar de zwarte rubber band delen voor de 300t voor een pols omtrek van 17,5 cm. Sluiting heb ik inmiddels gevonden.
Dus, heb je berenklauwen maar een band die te kort is afgesneden door de vorige eigenaar, denk aan mij .
Ik heb me even verdiept in de banden en sluitingen van de SUB 300 & 300T.
Alleen de sluiting is hetzelfde, aan de SKU te zien. De banden zijn wél anders. Zal met de hoogte van de aanzet op de kast te maken hebben, de breedte is in beide gevallen 20mm. Eerdere berichten dat de band van de 300 (zonder ‘T’) 18mm zou zijn kloppen dus niet.
Had gekund dat het verschil in hoogte in de bezel en/of kastdeksel zou zitten en de banden wel uitwisselbaar waren. Zou dat dan ook gelden voor de 300b
Dat kun je opzoeken bij Doxa hè. Even de SKU’s van de banden vergelijken en je weet 't!
Ik heb net ook even bij de 200(T) gekeken, maar die is wel 18mm en gaat dus echt niet passen.
PS Alvast even voor je gekeken @VriesKou, de SKU’s van het rubber/sluiting zijn hetzelfde bij de bèta en de ‘T’. Kortom, dat lijkt uitwisselbaar.
Ik neem hiervoor alleen maar over wat DOXA op de eigen website heeft staan en dat is dat de rubberen band voor 300 vs. de 300T een andere SKU heeft, wat de suggestie in zich draagt dat het verschillende banden zijn. Misschien is dat wel helemaal niet zo, maar ik vermoed van wel vanwege de kast/aanzet. De sluiting daarentegen heeft dezelfde SKU, dus daarvan weten we zeker dat ze gelijk zijn.