Doxa only (Deel 1)

Heerlijk! Searambler is wel onwijs gaaf hoor!

1 like

Mijn favoriete podcast en 100% de reden dat ik nu naar Doxa aan het kijken ben!

1 like

in de zomer doe je hem dan lekker op een oranje rubber strap, dan knalt de minuten wijzer er heel mooi uit…

1 like

Ik moet zeggen dat ze me ook het laatste zetje hebben gegeven om er een toe te voegen aan mijn verzameling…

9 likes

Exact! En als je tegen het idee van een duiker op leer kan, moet dit op een bruin leren strap ook heel gaaf zijn lijkt me zo.

1 like

Heel tof! Is er een speciale reden dat je voor de 750 bent gegaan?

1 like

Nee, eigenlijk niet: hij kwam voorbij en de trekker overgehaald.

1 like

Is het een vintage?

1 like

Nee, 2007: wel een LE met ‘slechts’ 5000 exemplaren :joy::joy:

Haha ja daar hadden ze wel een handje van die LE’s als ik het goed begrijp.

1 like

Hier een ploatje van de gele ‘300T’ (eigenlijk een limited 1200T)

18 likes

Ik had eens tijd over en dacht ik ga eens de geschiedenis van eigenaren achterhalen van mijn Doxa Sub1200t Searambler met een beetje research en kijken wat ik nog meer tegenkom. Op 2 puzzels na waaronder de originele eigenaar inmiddels alles gevonden. Ik heb nog een paar vragen uit staan aan leden buiten HF, hopelijk kunnen die de laatste puzzelstukjes geven. Maar resume: er werd gedacht dat de mijne uit ongeveer 2016 was vanwege de nieuwe versie BOR bracelet maar dit bleek incorrect. Hij is ouder, bij de originele aankoop zat geen BOR bij namelijk. Een foto van de originele garantiebewijs brengt hem terug naar 2012.

2 likes

Heb jij ‘de mijne’? Die heb ik uit New York laten overvliegen. En is ook in Zuid-Afrika geweest geloof ik.

1 like

Klopt! Jij hebt hem overgenomen van Wolfie uit NY welke hem zelf ervoor van Brett overgenomen heeft die uit Zuid Afrika komt.

1 like

Haha je hebt flink lopen speuren :joy:

Toch goed onthouden van ZA.
Doe Nirav de groeten hahaha

1 like

Mij maakt het niet uit als men dit doet maar zelf heb ik weinig op leer zitten en gaan duikers op staal of rubber.

1 like

Ik heb alleen contact opgenomen met 3 eigenaren voor van voor 2016 omdat ik nog 1 eigenaar rond 2014 niet 100% zeker bevestigd heb al kloppen alle zaken wel. En 1e eigenaar mis ik nog al heb ik wel een vermoeden.

1 like

Ik heb het zelf nog niet op mijn duiker geprobeerd, vind de look van een vintage ogende duiker op leer wel gaaf.

1 like

Voorkeur voor MN’s op mijn Doxa’s… :sunglasses:

18 likes

Moet meteen mezelf corrigeren bedenk ik me net (ja heb teveel :rofl::rofl::rofl::rofl:) Ik heb een duiker op leer met een heel mooie vintage look. Kijk maar even in het San Martin Topic naar mijn bronzen duiker met groene dial op een leren bandje.

1 like