Doxa only

Ik heb geen Doxa maar ik zit ook met dit probleem met die kleur wijzerplaat. :frowning:
Ik draag niet graag staal, het liefst heb ik rubber.
Ik ga je zoektocht hier even op de voet volgen.

1 like

Kan je die ook wel aanraden stukje goedkoper dan Erika maar geen slechte kwaliteit.
Let wel op moet uit Singapore komen.
2 likes

Toch wel bizar dat dit horloge al zoveel eigenaren heeft gehad.

3 likes

En dan ben ik al panisch vanwege een matras in een hotel.
Ik denk als je dan alles kon vinden van wie erop geslapen heeft via de google… dat ik dan kortsluiting krijg. :exploding_head: :pensive:

Mooie suggesties en leuke reacties allemaal! Bij die gele en turquoise Doxa’s van jullie vallen die dikke zwarte minuutwijzers erg op. Vind dat het zwart van bv een band juist die felle kleuren accentueert. Nogmaals, ik heb zelf (nog) geen Doxa :disappointed_relieved:. Maar vind turquoise wel een erg leuke kleur, heb sinds twee jaar een Helson die ik regelmatig combineer met zwarte isofrane, of met een zwarte bezel.
Hopelijk gepast om even voorbeeld pics te geven binnen dit topic.

3 likes

Denk dat ik dan liever voor de Erika’s ga, als het is zoals MN strap-Guru @Zulu omschreef dan betaal ik liever het dubbele voor iets dat goed blijft :slight_smile:

2 likes

Die luffs zijn best goede kwaliteit hoor, ook wat zachter/stofachtiger vgl met MN. Maar laatste vind ik wel echt beter

1 like

3 ervan zijn in korte tijd Nederlanders geweest maar kennelijk is flipperitus een Pandemie in de wereld van horloge fans.

1 like

Ik heb er nog geen (doxa) maar begin hier wel van te watertanden (maar ja, waarom volg je anders een topic…soort van zelfkastijding :wink::sweat_smile:).

De BoR die er op zit is al gaaf maar verder zou ik gaan voor die Isofrane die @Skyjack postte of (mijn soft spot) de shark mesh van @bordewolf :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

4 likes

Heeft iemand hier weleens een 1500T gepast, of vergeleken met een 300T? Heb het hele topic gelezen, maar geen 1500T’s op HF.
De rechte band / endlinks spreken mij nl. meer aan dan de uitstekende bandaanzet op de 300T’s, maar twijfel of een 1500T niet te groot gaat zijn op mijn 17,5cm polst. Lug to lug lijkt mee te wel vallen op de 1500T.

Haha ik heb precies hetzelfde!

1 like

Kom gezellig bij de club @wilfox

1 like


5 likes

Prachtige foto! :slight_smile:

1 like

Geen ervaring met 1500T, maar de 300T is een mooie maat.
Ik zou op zoek gaan naar een 1200T. Die heeft een rechte band/aanzet en nog wat +en

2 likes

Ja die rechte aanzet vindt ik echt een stuk mooier dan die van de 300t maar ja ik wil nog een keer een silverlung blacklung etc dus moet er toch een keer aan geloven…

1 like

Mooi draadje heren. En schitterende Doxa’s werkelijk, me likey. Mocht je @Eddio nog op zoek zijn naar de springbars van Omega, PM me maar, ik heb er wel een zwikje. (van zeer goede kwaliteit idd). Gr, Nico.

3 likes

Yep, 1200T lijkt me dan ook het beste. Zal wat lastiger te vinden zijn, dus alles maar goed in de gaten houden. Een LE 300T divingstar lijkt me ook wel wat :slight_smile:

2 likes

Mis mijn Doxa toch erg. Als mijn Hamilton Chrono verkocht wordt komt er direct weer één. Anders duurt het nog even. Weet allen nog niet welke kleur. De Carribean was mooi maar wil iets anders.

6 likes

Ik twijfel erg tussen de Searambler en de Professional. Ben zelf bang dat de volledig oranje plaat minder een dagelijkse drager zal zijn en gaat clashen met mijn Tattoo’s… lastig lastig.

1 like

Oranje is natuurlijk wel de oerkleur van Doxa. Voor een daily watch denk ik niet dat je dan de goede keuze maakt. Ik twijfel tussen zwart en witte/zilveren plaat maar dat lichtblauw trekt me ook. Inderdaad heel erg lastig…

1 like