Doxa only

€1240,-?

€990,- toch op de bor band? Of mis ik wat belastingen?

Samen met de kautschuk a € 250,-. Ik wil dan beide banden origineel erbij hebben.

1 like

Ahhh, ik dacht dat ze bijna 400 waren die rubberen :ok_hand::ok_hand:

Jammer dat ze geen zwarte band bij de gele doen, dat knalgele rubber is net wat té naar mijn mening. Dan staat de turquoise beter.

Ik heb ze gemaild of dit mogelijk was, echter logistiek te bewerkelijk antwoorden ze.

Als je hem besteld op metalen band kun je wel elke gewenste kleur rubber band bijbestellen.

Ze staan op hun website met een vermelde prijs van 250 euro. Geen verzendkosten volgens mij.

1 like

Ik wacht ook eerst even af wat de HFLE 2021 gaat worden.

De Crusial Dive Watch uit Twente kon wel eens een geduchte concurrent worden voor een nog aantrekkelijkere prijs. Heeft ook wel wat, deze.

De Brunmontagne wordt ook leuk, maar dat is een geheel ander horloge. Eerst maar eens afwachten wie van deze twee de race gaat winnen.

1 like

Even een crosspostje. Na een jaar op de wishlist eindelijk gevonden…

Nieuwe carbon Sub 300’s…heeft wel wat, maar helaas wel € 3.790,-- :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ik vind die kasten ontzettend gaaf maar 3,8k tof? Zeker niet. Maar oranje of geel met de zwarte band zou ik heel gaaf vinden. :ok_hand:

1 like

Eens! Dat oranje of geel knalt echt hard met dat zwart. Maar niet voor die prijs helaas

Die gele of zwarte voel ik wel. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

17 likes

Jammer dat ze dat ze weer dat faux patina op de markers van de Oranje hebben gestopt.

Bij geel en turquoise doen ze het wel gewoon met normaal wit. Ik snap niet goed waarom ze dat verschil doen.

doet mij niks maar dat is omdat ik helemaal niks heb met zwarte kasten, pvd coatings etc.

Wel stoer dat zwart, maar ik vind de structuur van carbon niet echt mooi.

Aquamarine op tropic band

17 likes

Lekker hoor

21 likes

Een interessante poscast over Doxa. Het Doxa onderwerp start ongeveer bij minuut 10:

http://www.scottishwatches.co.uk/?powerpress_pinw=15023-podcast

1 like

Tijd voor een NA!

Vorig jaar heb ik mijn 1200t professional verkocht om een Tudor BB GMT te kunnen bekostigen, maar het knaagde toch. Zeker toen Doxa besloot de 300 uit te brengen. De 50 anniversary professional was toch wel mijn favoriet, maar vrijwel niet te vinden. Al helemaal niet voor een schappelijke prijs. Toen Doxa dus de 300 uitbracht was ik direct euforisch!
In de tussentijd nog even een uitstapje gemaakt naar Aquadive, maar toen ik deze tegenkwam kon ik hem niet meer weerstaan:

Ik voelde me als Doxafan niet compleet zonder Doxa. Ik ben blij dat ik dat nu weer opgelost heb.

Voor de liefhebbers nog een foto samen met de AD.

30 likes

Heel gaaf, gedurfd ook de klassieke oranje wijzerplaat :slight_smile:
Eigenlijk leuker dan de veilige zwarte/ donkerblauwe wijzerplaten.

Ik twijfel zelf of hij niet wat groot zou vallen op mijn 17cm pols. Wat voor polsmaat heb je?

1 like

17.5 maar hij is echt heel goed te dragen. Mede door de beperkte dikte.

Overigens vind ik de andere kleuren van Doxa gaaf, maar een echte hoort toch wel oranje te zijn. Een Ferrari zou ik ook in het rood willen.

17 likes