Zo, eindelijk tijd om even een kiekje te plaatsen …
Ben er nog steeds zéér content mee. Zo’n SUB smoelt lekker eigenwijs en op de pols ligt 'ie ook goed. Ik heb vooralsnog geen minpunten kunnen ontdekken en ben dan ook blij dat ik deze mag dragen. Grote blij!
Deze middag mijn eerste complimenten ooit gekregen (van vreemden) over het horloge dat ik aan het dragen was. “Gave kleur oranje” en “mooie kast en voelt kwalitatief” kreeg ik te horen. Zelf dragen ze allemaal geen horloges (hier en daar een smartwatch ), dus heb ze een beetje kunnen uitleggen over het horloge dat ik nog maar 1 dag in bezit heb! Leuke ervaring
Ja, dat doen doxa’s ik heb het ook mogen meemaken, gebeurt inderdaad veel meer met de doxa dan met andere horloge’s. De speedmaster staat hier op 2 omdat veel mensen die kunnen hetkennen.
Grappig is dat hè? Ik had het dus ook mogen meemaken en dat gelijk op de allereerste dag!
Heb Squales, blauwe smp300 en een hoop verschillende Seiko’s gedragen, maar nooit iets.
Dag vijf …
Hoe leuk is dat hè?! Ik werk zelf momenteel in een omgeving waar niemand wat geeft om horloges en waar smartwatches de norm zijn (of helemaal niks). Dus hier geen complimenten. De Sharkhunter is natuurlijk ook wat minder opvallend.
… ineens zin in een citroenijsje!
Proficiat met je prachtige Doxa professional.
En een leuke Teckel. Ik heb ook zo’n bodyguard.
Hij rookt sinds kort medicinale Cannabis voor de “rust” zegt hij maar daar merk ik nog niks van

Ik dus ook. Heel erg jammer eigenlijk… Zou het erg leuk vinden als er wat mensen rondlopen die ook een beetje horloge-gek zijn
Thanks! En och wat een lieffie! Ziet er oud als al een oud mannetje/vrouwtje.
Blijven eigenwijze dingen hè?
Gaaf! Vanwaar de medicinale Cannabis? Heeft de beste man pijntjes of staat hij teveel in de waakstand (wat wel vaak het geval is bij teckels)?
Sorry, tikje off topic maar kon het niet laten …
Overigens opgegroeid met teckels, dus ik weet wel waar het over gaat.
Maar goed, Doxa rulez!
Op zoek naar de juiste band tot ik een BoR heb gevonden.
Edit, wilde de hond ermee op hebben maar die liep net weg
Waakstand in Killer Modus met Motion detector en Alarm.
Plus wat pijntjes door in de KILL MODUS van de bank af te denderen vervolgens zo snel mogelijk het Akoestisch Buurtalarm te activeren in de loopgraaf, AKA, de vensterbank.
Je kent het wel
Komt me inderdaad maar al te bekend voor. Vaak genoeg is er ook nog eens niks aan de hand
Had niet gedacht dat hij het zo lang zou volhouden maar heb hem nog steeds en nog steeds een topper!
Prachtig!