Doxa only

Op zonnige dagen als deze ga je deze nog veel meer gaan appreciëren :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Gave uitgave van de 300! Over zomers gesproken😅
En leuke teckel overigens :slight_smile: (mijn profielfoto is mijn teckeltje Ollie)

2 likes

Te warm voor een rubber band. Beads of rice brengt redding.

14 likes

Hier ook!

Hoewel ik wel met smart op de sluiting zit te wachten om het rubber te proberen. Morgen is het hier feest :partying_face: … vandaag al de Ali-sluiting ontvangen maar dat is het inderdaad ‘net niet’. Hij past wel, maar ook weer niet omdat de Doxa banden best dik zijn en dat geeft geklooi. Dus die sluiting gaat als gezegd terug naar de afzender.

De Squale draait trouwens weer rondjes op de winder. Tja … :see_no_evil:

13 likes

Deze als enige horloge mee op vakantie. Geen minuut spijt van. Draagt heerlijk op de Bor en past in zonnige sferen.

15 likes

Vandaag was de thuiskomst extra leuk! Niet alleen omdat 25,4c lekker koel aanvoelde maar vooral omdat er twee poststukken waren afgeleverd! Als eerste het boek waar ik op een later moment nog wel op terugkom en een pakje afkomstig van @Harmjan, met daarin een Doxa sluiting geschikt voor de rubberen banden die ik bij mijn 300T heb. En, feest … het past! :partying_face:

De banden zijn gelukkig goed op mijn polsmaat afgeknipt. Ook prettig want eenmaal te kort kun je er niks meer mee, behalve weggeven aan iemand met kleinere polsen. Gaan we niet doen. Ik hou ze lekker zelf. :wink:

Ik heb de sluiting even aan de oranje band gezet enne, excitement all over

Minion_exited

Lekker fris! :star_struck:

Strakkies even de zwarte band monteren, al was het maar voor nog een paar foto’s. Overigens met dit weer is de wetsuit extensie ook wel lekker, kan hem even een klikje losser zetten tot in totaal zo’n anderhalve centimeter net als bij de BoR.

29 likes

Nice, very nice indeed :sunny::+1:

1 like

Staat hem goed​:ok_hand::ok_hand:

1 like

Knallen!

1 like

Thanks mannen! :pray:

:arrow_down:

Ook lang niet gek … :sunglasses:

22 likes

Potverdorie wat lekker zomers zeg! Fijn dat hij zo goed zit

2 likes

Nu wil ik er ook een… :face_with_diagonal_mouth::rofl:

4 likes

Goed voorbeeld doet volgen hè?
Hij staat inderdaad geweldig. Heb bij mezelf gemerkt dat ik vaak staal het fijnst vind zitten. Scheelt me weer in de portemonnee haha

2 likes

Ja, het staat ontzettend tof. Vind ik.

En ik ben erg blij dat de polsmaat van @SSFS hetzelfde is, er vanuit gaande dat hij zelf de schaar erin heeft gezet én dat @Harmjan mij geholpen heeft met de sluiting! De zwarte band vind ik zelf wat draagbaarder ogen en de oranje is voor zomeravondstrandwandelingen, als er een strand in de buurt zou zijn … :wink:

Doen! :partying_face:

Ik vind de prijs die Doxa voor de rubbetjes vraagt wel een klein beetje over de top. De kwaliteit is echt helemaal prima en de afwerking is ook super, maar om voor twee stukjes rubber 260 te vragen en voor de sluiting nog eens 200. :see_no_evil:

Maar! Ik schrijf er meteen ook maar bij dat ik het er wel voor over zou hebben gehad nu ik weet hoe 't past enzo. Het oogt wel helemaal ‘af’ en er zijn inmiddels zat merken die voor een stoffen nato look-a-like bandje ook honderden euro’s durven te vragen. Dat snap ik ook nooit zo goed. Maar ja, zolang we het ervoor betalen gaat het allemaal niet veranderen. :sunglasses:

#MeToo
En de bijgeleverde BoR is ook dikke prima!

7 likes

Dat kost bij Rolex 1 Oysterflex deel al.

4 likes

Klopt, maar dit is geen Rolex. :wink:

Hoewel er wel een ‘samenkomst’ met Doxa is trouwens, bij de ontwikkeling van het HEV. Misschien moeten de prijzen omhoog. :partying_face:

1 like

Beide kleuren staan heel vet!

+1 :+1:

FTFY. Die prijs slaat nergens op. Zeker niet voor de sluiting. Dezelfde sluiting vind je terug op horloges die vele malen goedkoper zijn. Het is inderdaad prima kwaliteit maar de band plus sluiting voor 100 of maximaal 150 euro zou meer kloppen.

Enjoy!

4 likes

Het zal wel aan het weer liggen, maar de andere horloge’s worden momenteel niet aangeraakt.

Nog maar eens een bewijs dat 6 stuks voor mij meer dan genoeg is.

21 likes

Ik heb er genoeg aan twee, waarvan deze al een week of twee niet van de pols te krijgen is en dat ligt niet per se aan het weer. Maar bij de frisse oranje wijzerplaat past wel een stralend zonnetje! Lekker hoor. :sunny:

Fijne dag!
:coffee:

18 likes

:desert_island: :tangerine:

21 likes