Doxa only

Goeiemorgen HF.

11 likes

Goedemiddag Doxa vrienden! :beers:

11 likes

Doxani, ik kruip steeds dieper het konijnenhol in. :grimacing: De rubber band moet er komen.
Ik ben dus, voordat ik de volle mep ga betalen, op zoek naar de zwarte rubber band delen voor de 300t voor een pols omtrek van 17,5 cm. Sluiting heb ik inmiddels gevonden.

Dus, heb je berenklauwen maar een band die te kort is afgesneden door de vorige eigenaar, denk aan mij :+1:t2:.

3 likes

XP

8 likes

Zeer fraaie foto…

1 like

Dankjewel Ad! :clinking_glasses:

1 like

Is dit ‘m niet? :thinking:

1 like

Deze is helaas voor de 300 en die past dus niet op de 300t.

3 likes

Ah…. Da’s jammer, excuus

2 likes

Kon jij niet weten want staat er ook niet bij :sweat_smile:

Ik wist overigens niet eens dat dat niet past, ze moeten bij Doxa kennelijk de buitensporige prijs ook nog eens maximaal benutten :laughing:

3 likes

Ik heb me even verdiept in de banden en sluitingen van de SUB 300 & 300T.

Alleen de sluiting is hetzelfde, aan de SKU te zien. De banden zijn wél anders. Zal met de hoogte van de aanzet op de kast te maken hebben, de breedte is in beide gevallen 20mm. Eerdere berichten dat de band van de 300 (zonder ‘T’) 18mm zou zijn kloppen dus niet.

SUB 300T

Band en sluiting
SKU: 840/879.10.20-RUBBB
Band zwart
SKU: 840/879.20GENT-RUB
Sluiting
SKU: 805/821/840/81/83.10-FERP

SUB 300

Band incl. sluiting
SKU: 821.10.20-RUBBB
Band zwart
SKU: 821/822.20GENT-RUB
Sluiting
SKU: 805/821/840/81/83.10-FERP

Resumé: De sluiting voor de rubberen band is hetzelfde, de rubberen band(en) zelf niet. Afgaand op de (SKU-)informatie bij DOXA zelf.

PS als ik lieg, dan lieg ik in commissie. :wink:

2 likes

Had gekund dat het verschil in hoogte in de bezel en/of kastdeksel zou zitten en de banden wel uitwisselbaar waren. Zou dat dan ook gelden voor de 300b :thinking:

1 like

Dat kun je opzoeken bij Doxa hè. Even de SKU’s van de banden vergelijken en je weet 't! :wink:
Ik heb net ook even bij de 200(T) gekeken, maar die is wel 18mm en gaat dus echt niet passen.

PS Alvast even voor je gekeken @VriesKou, de SKU’s van het rubber/sluiting zijn hetzelfde bij de bèta en de ‘T’. Kortom, dat lijkt uitwisselbaar.

1 like

Terwijl die ook platter is dan de 300T :wink: daar zit het hem (iig voor een deel) in de bezel

Gr, Vigorelli

3 likes

interesting-intrigued

Ik heb helemaal geen idee joh … :beers:

Ik neem hiervoor alleen maar over wat DOXA op de eigen website heeft staan en dat is dat de rubberen band voor 300 vs. de 300T een andere SKU heeft, wat de suggestie in zich draagt dat het verschillende banden zijn. Misschien is dat wel helemaal niet zo, maar ik vermoed van wel vanwege de kast/aanzet. De sluiting daarentegen heeft dezelfde SKU, dus daarvan weten we zeker dat ze gelijk zijn.

Verder ben ik al voorzien enne, prachtig …

… doen! :heart_eyes:

PS

I rest my case. #IlonaToTheRescue :wink:
:arrow_down:

4 likes

O maar ik geloof jou (en je uitzoekwerk) wel hoor :wink:

Tis zelfs al bevestigd door Doxa zelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dan is een 300b op rubber erbij nog wel een goed idee :crazy_face: :joy:

Ervan uitgaande dat de BoR dan ook uitwisselbaar is (dat zoek ik zelf nog wel even op hoor @junior :kissing_heart:)

2 likes

minions-heart

Dat sowieso! :sunglasses:
Als je even een bakkie gaat doen met @Harmjan kun je alles even ‘passen’. Hij heeft een bèta.

3 likes

Kijk, rechtstreeks van de bron :+1:t2:. Dan zal het wel kloppen. #ilona… iets

1 like

8 likes