Ah, zijn jullie hier
Zag ik het nou goed dat jij aankomend weekend 't liefst ingaat zonder deze Doxa 300T …
Al iets anders op het netvlies of laat je het op de ruilvoorstellen aankomen?
Het is dat ik er al eentje heb. En wat voor eentje.
Nou oranje is niet mijn match ik zoek eigenlijk de Searambler 300T.
Kan t ook niet helpen.
En een ruil heeft mijn voorkeur inderdaad.
Dat is natuurlijk wel dé kleur die we associëren met de SUB 300(T), hoewel de Cousteau’s van deze wereld op de ‘niet commerciele’ foto’s louter gezien zijn met de zwarte. De Caribbean (blauwe) vind ik ook tof. Oranje vind ik niet zo goed draagbaar in het ‘dagelijks verkeer’, meer een weekendkleurtje.
Ik zou zelf trouwens de Searambler 300 met het aqua lung logo erop wel eens op de pols willen hebben. Ben wel gevoelig voor deze dikke knipoog naar het verleden …
(Bron foto: monochrome-watches.com)
Maar ja, deze is nergens voor een normale prijs te krijgen!
Al helemaal niet (in) nieuw(staat). Vind het wel een erg tof ding en dat terwijl ik helemaal niet van de witte wijzerplaten ben …
Zou ik mijn Sharkhunter 300T ervoor opgeven? Nee dat denk ik niet. Daar ben ik nog steeds erg gecharmeerd van. Niks anders meer gedragen en ook geen enkele behoefte aan iets anders. Hoewel? Als er na mijn vakantie nog wat strooigeld is komt er weer een Squale 1521 MM. Die had ik niet weg moeten doen. Maar gelukkig nog goed verkrijgbaar.
De Divingstar 300 is licht favoriet, de Carribean 300T is gewoon fantastisch de oranje kleur moest ik proberen en is niet de kleur gebleken die ik verwachtte.
Hij hoeft niet weg maar maar als het goede bod voorbijkomt issie weg.