Had er al eens enkelen gehad maar nog impulsiever gekocht. Over de huidige keuzes heb ik iets langer gedaan en dat helpt toch wel. De 600 ben ik nog niet helemaal zeker over maar de 200 blijft iig.
Dank je wel en heb ook de Aqualong vrij serieus overwogen maar die vind ik te duur voor een andere dial en een extra opdruk, al is de verbintenis tussen de merken wel leuk natuurlijk. De felle kleurtjes durfde ik voor deze niet aan en denk eigenlijk, dat dit best een wat langer gelukkig huwelijk zou kunnen worden. Op een lichtgewicht nato en genieten maar.
de 200 en de 600 serie doen mij niks en vindt het ergens wel jammer want ik wil niet de persoon zijn die zegt dat alleen DE sub de enige echte Doxa is. Maar zou persoonlijk niks anders willen
Over smaak valt niet te twisten, maar op zo een mooi horloge van bijna 2000,- doe je toch geen Barton op van 30,-, maar de originele in de juiste kleur.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik vond €250,- voor de originele band, zonder clasp, wel wat overdreven.
Dus ga je verder zoeken, en kom je zoiets tegen, en blijkt dat eigenlijk helemaal niet tegen te vallen.
Eerste conclusies: draagt mega comfortabel door de combinatie footprint/gewicht, alles is scherp gevormd, bezel aktie lekker strak zonder speling, perfecte afleesbaarheid, vlekkerigheid door carbon maakt wat speels en bovenal; het voelt wel degelijk als een Doxa.