Doxa only

Had er al eens enkelen gehad maar nog impulsiever gekocht. :blush: Over de huidige keuzes heb ik iets langer gedaan en dat helpt toch wel. De 600 ben ik nog niet helemaal zeker over maar de 200 blijft iig. :heart_eyes:

Dank je wel en heb ook de Aqualong vrij serieus overwogen maar die vind ik te duur voor een andere dial en een extra opdruk, al is de verbintenis tussen de merken wel leuk natuurlijk. De felle kleurtjes durfde ik voor deze niet aan en denk eigenlijk, dat dit best een wat langer gelukkig huwelijk zou kunnen worden. Op een lichtgewicht nato en genieten maar. :grinning::+1:

2 likes

:orange_heart:

11 likes

Sub 300 Carbon morgen verwacht, heb er zin in! :tada:

En voor eventueel nog meer zomer in het hoofd. :heart_eyes:

16 likes

Heeel tof. Zal prachtig zijn icm dat rubber :heart_eyes:

2 likes

Zo gaaf. Benieuwd naar je indrukken! Een oranje ISO gaat fantastisch staan, breekt dan een beetje het zwarte geheel en laat de kast mooi uitkomen
:+1:.

Hou je niet in met de foto’s straks :wink:!

Gr, HJR

1 like

Gaat goed komen. :slightly_smiling_face::+1:

1 like

de 200 en de 600 serie doen mij niks en vindt het ergens wel jammer want ik wil niet de persoon zijn die zegt dat alleen DE sub de enige echte Doxa is. Maar zou persoonlijk niks anders willen

Is dit iets? Zag het net op de site van watchbandit.

2 likes

Barton.

2 likes

Over smaak valt niet te twisten, maar op zo een mooi horloge van bijna 2000,- doe je toch geen Barton op van 30,-, maar de originele in de juiste kleur.

5 likes

Ziet er top uit. Beetje kwaliteit?

Maar…

Hier neig ik ook naar. Mooi aansluitend.

Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik vond €250,- voor de originele band, zonder clasp, wel wat overdreven.
Dus ga je verder zoeken, en kom je zoiets tegen, en blijkt dat eigenlijk helemaal niet tegen te vallen.

1 like

image
Een heerlijke knaller voor op een terrasje ,biertje in je hand en iedereen verblinden met dit tophorloge .
Heel veel draagplezier gewenst.

2 likes

Ik zal binnenkort wat echte plaatjes schieten maar vast een aanloopje:

Band met sluiting zijn materialen met hoge dichtheid en ditto kwaliteit maar ook gewicht.

De sluiting heeft zelfs een vrijwel perfecte pasvorm voor mijn vlakke pols.

Paar plaatjes zonder mijn pols.

Maar ik wilde laag gewicht, dus op een Nomos two piece nato ermee.

Paar plaatjes van dichterbij.

Owh ja, nog even op tijd zetten ook.

Eerste conclusies: draagt mega comfortabel door de combinatie footprint/gewicht, alles is scherp gevormd, bezel aktie lekker strak zonder speling, perfecte afleesbaarheid, vlekkerigheid door carbon maakt wat speels en bovenal; het voelt wel degelijk als een Doxa. :+1:

Erg blij met deze aanwinst en smakelijk all! :tada:

26 likes

Huuuuuuu

Waarom stuur je dat ding niet op staal terug. Gebruikmakend van je 30 dagen retourrecht en bestel je een nieuwe op rubber?

Krijg je nog geld toe ook.

1 like

Heel tof!

Al denk ik dat een zwarte of oranje Isofrane helemaal goed zal staan

1 like

Iets om trots op te zijn :ok_hand:

1 like

Wat vet zeg! Gefeliciteerd

1 like

Dank jullie wel, hij voldoet gelukkig perfect aan m’n hoopvolle verwachtingen. :+1:

Inmiddels trouwens op een two piece Nomos perlon, laat de zomer maar komen! :tada:

11 likes

Op een CNS, altijd goed :+1:

12 likes