Oeh, het Mayday Sailcloth Padded bandje van Zuludiver doet ook precies wat ik dacht/hoopte dat ie zou doen…
Nice!
Waar gekocht? Ik kocht zuludiver altijd via watchgecko, maar post-Brexit koop ik liever niet meer in de UK…
Tnxs!
Via de website van Zuludiver, maar afhandeling ging wel gewoon via WatchGecko. Allerlei taxes en zo werden wel meteen netjes vooraf verrekend.
Klopt t dat met standaard airmail voor 3,95 er geen kosten meer bijkomen? Dat valt dan mee!
Ah, nee, helaas…
Ik had nog wat springbars extra besteld en was dit kwijt: subtotaal €59,80, shipping €8,95 (misschien had ik ergens anders een vinkje kunnen zetten ), duties €0,00, taxes €14,44, dus totaal €83,19. Belachelijk vergeleken met de prijzen van CNS, maar voor deze wilde/durfde ik 't wel aan. Zo’n Doxa is 't ook wel waard natuurlijk…
Hmm, dan had ik inderdaad een vinkje anders kunnen zetten. Voordeel: ik had 'm nu wel lekker snel in huis…
Lekker hoor!
Retro vibes, moderne betrouwbaarheid, heerlijk zomers kleurtje.
Staat ook nog wel ergens op de e-reader.
Even vooruitdenkend wil ik binnenkort de o ringen laten vervangen incl WR test van de Doxa.
Nu liet ik dat voordat ik aan deze hobby begon doen door de lokale juwelier /horlogemaker op mijn citizen chrono met 50m WR. Kan ik dit bij een Doxa met 1200m WR ook laten doen bij elke juwelier / horlogemaker of moet ie naar een speciale toe of zelfs terug naar Doxa?
Edit: ingeval van een speciale iemand tips voor een goede op / rondom de Veluwe?
Gezien er helaas geen reacties waren, hierbij herhaling van bovenstaande…
Ik breng al mij horloges naar Weseling en Vreeker te Alkmaar
Hele goede ervaring mee en kunnen ook testen op waterdichtheid !
Heb bijna alleen duikers.
Thanks voor de reactie! Niet echt dichtbij maar klopt het dan dat ik voor O ringen vervangen en WR test naar gewoon naar een goede horlogemaker kan gaan en niet perse hoef op te sturen naar Doxa?
Maar wat is een goede horlogemaker ?
Van Weseling en Vreeker weet ik het.
En ik neem geen risico met onderwater.
Als er water in komt heb je een groterprobleem.
Ze hebben heel veel ervaring en doen het al heel lang.
Dus wat is ver ?
Tja geen definitie voor een goede. Moet ervaring hebben, weten wat ie doet en netjes omgaan met het horloge. Ik woon op de Veluwe, Alkmaar ligt niet naast de deur. Als het de enige goede is dan prima maar kan me niet voorstellen dat er in het oosten tot ongeveer Amersfoort geen goede zit.
Je kan ze ook even bellen.
En opsturen kan natuurlijk ook.
Er zullen best meer goede zijn maar die ken ik niet.
Wesselink en vreeker is wel echt een aanrader, ouderwetse witte stofjassen zaak
Ik zou zeggen maak er een dagje van want Alkmaar is een leuke stad en misschien ben je dan ook in één dag weer klaar en kan je met horloge direct weer huiswaarts.
@SuperDuiker @Jtrommel oke duidelijk… die ga ik onthouden. Eerst vakantie en daarna eens regelen, neem ik meteen de Jenny en de Aquadive mee is dat ook meteen gedaan.
Heren bedankt!!