Doxa only

Valt me niets tegen voor een ‘bodem-vondst’’ :+1:
Als de originele wijzers en kroon ook nog intact zijn, is dit een straks best een leuke Doxa Sub!

2 likes


Hij wordt met de dag mooier :blush:

17 likes

Is er hier iemand die de nieuwe Doxa sub 300t professional heeft? Ik ben de laatste dagen best wel gecharmeerd geraakt van de online foto’s van dit horloge… Ben nu fondsen aan het vrijmaken voor de aanschaf hiervan. :sunglasses:

Ik zit nog wel met een paar vraagjes voor de Doxa eigenaren.

Waar hebben jullie je nieuwe Doxa aangeschaft?

Is er ergens in Nederland of Duitsland (max 400 km van Groningen) pasgelegenheid? Ik zou graag een keertje passen aangezien dit horloge een hele mooie maar eigenzinnige kastvorm heeft.

Verdere tips voor aanschaf zijn uiteraard meer dan welkom… Foto’s ook trouwens :laughing:

Bedankt alvast!!

2 likes

Ik heb eerder al eens gezocht naar dealers van Doxa, maar volgens mij verkopen ze in Europa nieuw alleen via internet. Je maakt de meeste kans om er een te passen bij een twwedehands-dealer of mede-forumlid.

1 like

Ja klopt, voor zover ik heb kunnen vinden alleen internet verkoop inderdaad. Het horloge wordt dan verstuurd vanuit Pforzheim/Duitsland (dat kan ook pas sinds 3 weken trouwens)…

Heb jij er uiteindelijk eentje gekocht?

Ik ben ook benieuwd. Aanvankelijk dacht ik: ‘Wat een lomp horloge!’, maar inmiddels ben ik toch bijgedraaid. Wellicht aankomende zomer…

1 like

Nee, maar ik houd wel de tweedehands-kanalen in de gaten mocht er een leuk geprijsd model voorbij komen.

1 like

@anon23521125EV dank voor de doxa-likes! :joy:. Nu ik al mijn ex-en weer langs zie komen wil ik er zeker weer 1.

Overigens ook nog 2x een zwarte gehad! :sunglasses:

300T - in yellow - all the way!

1 like

Haha, ik ben het hele topic doorgegaan. Research. :smile:

1 like

NA:
Heel blij mee, mijn eerste Doxa…

26 likes

congrats!
wat een knapperd :slight_smile:

1 like

Heel gaaf!’

1 like

Thanks!
Ontzettend eigenzinnig ding. Maar alles bevalt eraan. Van de pasvorm, tot het ontwerp, de dial en de fijnste stalen band ooit (imho).

1 like

Goed verhaal!
Ik heb een vintage 300t, helaas zonder de originele band…
Wat betreft de rest, helemaal mee eens!
Lekker anders, met veel historie en stijl!

1 like

Heel gaaf Ferdinand :ok_hand: Proficiat met deze eigenzinnige duiker :+1:

2 likes

En daar gaat het allemaal om, van harte gefeliciteerd Ferdinand! :tada::+1:

1 like

Sharkhunter :shark:

15 likes

Met een nieuw bandje (overgenomen van een mede hf-lid) ineens weer een nieuw horloge. Zo grappig wat een bandwissel doet!

Een nieuw bandje kan inderdaad wonderen verrichten, enkel in dit geval,… vind ik het niet de beste combinatie. Wel erg gaaf horloge!!

4 likes

Mee eens, band past er absoluut niet bij

1 like