Vraagje aan de vintage Doxa eigenaren;
ik houd de prijzen van vintage Doxa subs niet meer bij; maar kan me niet voorstellen dat dit een reële marktprijs is nu?
Kast/plaat minder zeldzame Synchron versie, bracelet betreft niet de originele (overigens ook een onding naar mijn mening), maar een Expandro band, kroon niet origineel en algehele staat, zoals weliswaar vrijwel alle Subs , ook niet super.
Deze heeft wel meerdere keren met haaien gevochten zo lijkt het. Ik ben niet op de hoogte van de vintage prijzen, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.
Zelf koop ik ze liever uit de nieuwe generatie. Maar vindt de vintage ook echt super tof! En je koopt wel wat historie. Denk niet dat je er spijt van zult krijgen
Mijn cup-of-tea:
Niet van plan om te kopen hoor! Ik heb een 1200T gehad en vintage 300T Sharkhunter en Pro. De Pro heb ik nog steeds
Vraag me gewoon af of dit werkelijk de huidige marktwaarde is ( en dus min of meer ook van mijn Pro )
Wauw, wat een tof ding. De kleuren werken zo goed op dit horloge. Echt een uniek stuk.
De bezel is heel donker subtiel groen, bijna zwart. Mijn tweede Doxa
Als je eerder een 1200t gehad hebt, zou ik deze eerst proberen te vinden. Er zitten toch wel wat verschillen tussen die en de 300t, niet ten goede mbt de laatstgenoemde imho. Ik heb de verschillen al eens benoemd in dit topic.
1200t rules!