Doxa only

Ziet er aardig goed uit. Lijkt me alleen zo’n stijve plastic band. Klopt dat?

Nee, dat klopt niet :grin:

1 like

:sun_with_face: :orange_heart:

8 likes

:star_struck::star_struck: al maakt het tropic merk mij niks uit, die van 8 euro zijn net zo goed en ook van FKM rubber :wink:

Ik begon met hmmm (goud zwart kan heel gaaf zijn), fotos zijn mwah maar wat the F#@# 7250 euro :scream::scream::scream::scream:

1 like

Ja Doxa zelf :wink: Hebben dat ook gedaan bij mijn Doxa bij de service beurt. Online volgens mij ook wel wat over te vinden als je het zelf wilt doen.

1 like

Ik ervaar dat echt anders. FKM is ok maar natuurrubber zoals Joseph Bonnie is soepeler en zien er imo beter uit.

FKM is vaak erg mat waar echt rubber iets meer shine heeft zoals een vintage TropiC (die zijn ongeëvenaard soepel).

Hoe dan ook een basket weave tropic op Doxa :+1::+1:

Gr, Vigorelli

14 likes

redelijk gelukt al zeg ik het zelf👍 helemaal als je bedenkt dat echt alles er uit was dus ook het zwart…

9 likes

Ieder een andere smaak, ik.vindt dat matte juist mooi. Glimmende rubber bandjes vind ik echt niks.

Ziet er goed uit :ok_hand:

1 like

Ah kijk super!!! Als je het. goede spul.gebruikt van die doe het zelf filmpjes dan blijft het ook lang zitten

1 like

7 likes

Zijn er geen Doxa dealers in de Benelux?

Nee ergens in Duitsland is het dichtste bij dacht ik.

Ik dacht ik antwoord maar als niet-Doxa eigenaar aangezien niemand reageert :joy:

2 likes

Dat is sympathiek van je! Zal dus op de lange baan zitten om eens te passen.

1 like

image
image
Doxa dropt een nieuwe LE op de Dubai Watch Week: SUB 300β Seddiqi. Wel erg lekker moet ik zeggen. Veel beter dan dat zwart-goude gedrocht van onlangs. Hopelijk blijft dit niet bij een limited edition.

9 likes

Deze ziet er inderdaad een stuk smaakvolle uit :ok_hand:

Mwah, ik loop er niet warm voor

Cross met vintage :slight_smile:

8 likes

Doxa day

8 likes

13 likes