Doxa only

Vind ze ook heel tof! Bij de Seamaster 300 vind ik het wave patroon niet mooi, maar hier hebben ze het mooi gedaan. De afleesbaarheid van de uren laat wel te wensen over :grimacing:

Volg dit topic nu al een poosje, vind die SUB 300’s steeds leuker worden, ik ken helaas niemand die er een heeft en heb ze nooit ergens live gezien wat het erg lastig maakt om te oordelen want uiteindelijk kan je een horloge alleen maar in het echt goed beoordelen. Vooralsnog blijf ik dit topic wel in de gaten houden, laat de foto’s maar komen!

Verder valt het mij op dat er werrassend weinig aandacht wordt gegeven aan de nieuwe releases vandaag, ik was op zoek naar wat meer info, maar misschien is het nog te vroeg.

2 likes

Voor een enigszins Sub300t gevoel kan je altijd nog de hommage kant op gaan, gewoon om te kijken hoe het op de pols zit. Maar voor de echte ervaring zul je inderdaad wel wat af moeten reizen.

Om nog maar te zwijgen van de duikbezel, zwarte cijfers zonder lumen…waarom dit het label “professional” krijgt is mij een raadsel, die duikbezel is volgens mij niet of nauwelijks af te lezen. Maarja, er zijn denk ik ook weinig mensen die dit horloge kopen en er ook daadwerkelijk mee duiken :blush:

Ik zag de nieuwe doxa ook net voorbij komen , in eerste instantie ziet het er goed uit maar een blauwe duiker met golfjes op de wijzerplaat :see_no_evil: … dan toch liever weer een keertje een sub300 met gladde wijzerplaat :wink:

Wel de eerste keer (geloof ik?) dat je een Sub300 met gekleurde bezel insert kan kopen.

1 like

Kan goed idd, dat is zeker mooi en misschien minder kras gevoelig … en dat de lak beter in de bezel blijft zitten :+1::+1:

Eens de doxa carbon op een zwarte nato gezet. Kan ik mee leven :slight_smile:

12 likes

Erg vet :yum::+1::+1:

1 like

Hoe voelt zo’n carbon horloge op de pols?

Je voelt hem haast niet. Lekker licht. Het is mijn standaard zwem/vakantie horloge. Draagt erg fijn. Ik heb nog een andere Doxa (Army), die voel je veel meer als je hem draagt.

13 likes

19 likes

Toch maar niet verkopen? Mooi man :ok_hand:t2:

Hij mag nog steeds weg hoor … er staat altijd een mooier horloge op me te wachten 🫣

Even wat foto’s genomen van m’n zwarte Doxa. Lekker hè die Carbon vlammen.

17 likes

Wouw mooie foto’s :ok_hand:

10 likes

Cool! Hoe vindt je hem? Ik wist niet dat er nog een op het forum rondging.

Heel leuk ding! Draagt uiteraard, vanwege het lage gewicht, fantastisch. Helemaal op NATO. Ik vind de combinatie van het lichte (gewicht) carbon icm het bolle saffierglas een leuk contrast. Omdat het echt iets anders is is ie leuk om in de verzameling te hebben.

3 likes