Doxa only

Kom maar passen als je in de buurt van Haarlem bent👍 ik heb zowel de 300t professional (oranje) en de 750t sharkhunter (zwart).

3 likes

Bedankt Jan :heart:
Mocht ik in de buurt zijn zal ik het onthouden

Er staat een 300t Sharkhunter in ‘t blaauw…

Heel blij met de mijne. :ok_hand:


10 likes

En ik heb een gele divingstar in het blauw :wink:

2 likes

Is ie nou Geel of Blauw ?

2 likes

Ik zou persoonlijk voor deze gaan, helemaal als je hem het hele jaar wilt dragen

15 likes

18 likes

12 likes

Oeps

Bericht per ongeluk verwijderd :roll_eyes:

Keuze was dus gemaakt mede mogelijk gemaakt en dankzij @Jtrommel

16 likes

Geniet ervan!!

2 likes

Wou er eigenlijk ook de rubberen band Doxa erbij kopen maar de prijs vind ik persoonlijk belachelijk hoog. Dus dat gaat we dan ook niet doen.

Ideeen voor een rubber bandje met een wat vriendelijker prijs?

Plaatje voor de sfeer

7 likes

Ervaring met de oranje 300T :orange_heart: leert dat een eenvoudige tropic het heel goed doet. Dat kun je zeker proberen.

Zelf vind ik de metalen armband mooier. De originele rubberen strap is ook top, maar dan moet je die regelmatig gebruiken.

1 like


Tropic staat ‘m heel goed, vind het zelf alleen niet zo prettig dragen…

9 likes

Doxa rubber is wel echt hoge kwaliteit rubber. Dat doen ze wel echt goed. Zou het wel overwegen als ik je een tip mag geven. :nerd_face:

4 likes

Doen ze inderdaad goed. Maar dat mag ook wel wanneer je 460,- rekent voor een fkm rubber band met, eerlijk is eerlijk, een hele fijne ratcheting clasp.

Het moet je smaak zijn maar ik vind een een Tropic van echt rubber een match made in heaven met een Doxa.


Gr, Vigorelli

10 likes

Zal ongetwijfeld goed en mooi kwaliteit zijn. Maar €460,- uitgeven voor een rubber bandje…Nope,gaan we niet doen

1 like

Ik snap het hoor. Wel 200 voor de clasp.

Ziet er inderdaad appetijtelijk uit. Waar heb je die tropic vandaan? De enige ervaring van mij met dat soort banden was niet bepaald indrukwekkend.

1 like

26 likes


Vanmiddag deze ontvangen. Vrolijke duiker :yellow_heart::diving_mask:
BOR band op maat gemaakt (ging erg makkelijk) Hoop negatieve commentaren over de band gelezen/gezien, maar moet zeggen dat ik het eindelijk wel mee vind vallen. Ook de rubber band nog achter de hand, dus no worries. Laat de zomer nu maar komen hoor :sunglasses:

17 likes