Doxa only

Perfectie!

1 like

Op zich een mooie maat, behalve de lugs van 18 mm :face_with_raised_eyebrow:, voor mij persoonlijk toch wel een flink minpunt

1 like

Dit. Een horloge met smaller dan 20mm voelt toch een beetje als een stringetje…

2 likes

Dat gevoel heb ik er ook een beetje bij ,de sub 300 is ook maar 44 mm .
Zelfs m’n 750t is niet veel groter maargoed voor de slankere pols is het misschien een deal maker :+1:

Watdan? Vanwege de smallere band?

Ik heb eerder eens een Squale gehad met 18mm lugwidth. Beviel mij persoonlijk heel goed.

Officieel 18mm, maar de lugs happen een stukje van de rubber strap weg, dus denk dat ze effectief 20mm breed zijn.

Ja dat is wel heel erg jammer.
M’n Sub300 heeft een kast van 43mm, maar draagt als 40mm én gewoon 20mm lug width.

Deze maten zouden best eens klein kunnen ogen vrees ik.

Dat lijkt me wel erg gaaf bij deze

9 likes

Dit geeft misschien weer net wat meer beeld:

7 likes

Heel nice! Die oranje sunburst spreekt me wel aan moet ik zeggen :star_struck:

Denk dat ik een sub300 ook prima kan hebben met mijn pols maar merk dat kleinere maten me toch vaak beter bevallen.

Anyhow ik ga ze in de gaten houden :sunglasses:

1 like

Damn, die zien er wel echt goed uit
De searambler, caribbean of diving star, pfff. Ik zou ze alledrie wel willen :speak_no_evil:

1 like

Ah kijk. Dat had ik even gemist. Ik moet actiever zijn in dit topic hahaha.

2 likes

Zie je überhaupt nog weinig hier op het forum :eyes:

1 like

Mooi, maar vind de verhouding tussen de kast zelf en de bezel een beetje scheef.
Kan zijn omdat ik een Sub300 gewend ben of dat ie zo shiny is, maar vind de nieuwe een beetje een UFO lijken :sweat_smile::rofl:

Welke polsmaat heb je?

1 like

Hihi, ik hang iedere dag nog wel rond in het Speedmaster Only topic.

17,5 cm omtrek

Ik heb 17,5-18cm omtrek en kan de Sub300 prima hebben al zeg ik het zelf.

2 likes

Denk dat een sub300 searambler het ook wel zou winnen voor mij maar de prijs van deze is dan wel weer wat aantrekkelijker

1 like

15 likes

Goede release! Ik denk dat ik er wel eentje ga uittesten. Prijs is ook goed wat mij betreft (ondanks Selita maar die zitten zelfs in oudere studies…).

1 like

Random Rob heeft even een snelle unboxing waarbij hij 2 Sub 200T’s heeft. Hij legt ze naast zijn Sub 300T en Sub 200 zodat je de afmetingen goed naast elkaar kan zien.

6 likes