Is de Doxa Sub 300T altijd deze grootte geweest? Of is het origineel uit 1967 kleiner. Dat heb ik nog nergens gevonden.
Als je er chrono24 op na slaat, kan je afleiden dat de maat onveranderd is door de jaren heen.
Dankjewel! Ik heb me dat afgevraagd, omdat 60’s modellen vaak kleiner waren.
Je hebt het over de 300, en niet over de 300T vermoed ik. Die is tegenwoordig ook nog steeds net iets kleiner.
De 300 is net zo groot alleen wat platter…
Dat verschil heb ik niet gezien, heb ze naast elkaar gehad …
Prachtig zo met dat bolle saffier en die witte minute hand!! Ik zou dit nog wel een keer m’n winter diver zien worden😁
Groetjes van z’n oranje broer!
Super tof! Mooie vondst, veel plezier ervan.
Kon het niet laten om ook de rubber band te bestellen.
Ik had echter gehoopt dat ik de clasp kon overzetten.
DUS NIET!

had ik kunnen/moeten weten. Dat zou te weinig geld opbrengen.
Heeft iemand nog een Doxa clasp om over te nemen?
Man, wat zijn die originele banden allejezus duur zeg
Ik heb ook al vaak gezocht, maar helaas niks gevonden nog. De kastaansluiting is vrij specifiek bij Doxa.
Origineel Doxa?
Ik heb er ook al naar zitten kijken… de groene rubber band voor m’n army is net een cm te kort, volgens mij is de dader daarvan ook hier aanwezig😉
Als die oorspronkelijk van mij komt dan ben ik de dader 17cm is een perfecte pols.
Eens. Ik vond overigens hetzelfde van de Breitling rubber banden. Maar daarvan kun je prima bandjes bij ome Ali vinden, en dan gewoon de clasp overzetten. Doxa hebben ze alleen niet bij Ali.
Dus je hebt lekker veel aan mijn tip haha.
Toch vind ik de rubberbanden van Doxa wel van hoge kwaliteit. Duur, maar wel goed.
Ja, dit is jouw ex idd! kan hem wel dragen met de sluiting helemaal open, maar dan prikt de rand van de sluiting in mn arm, dus zit niet zo lekker.
Beste rubber band die ik tot nu toe gedragen heb idd