Goeiemiddag mannen!
zeker een mogelijkheid, maar de look and feel van de vintage spreekt mij nu het meest aan, temeer omdat ik nog geen horloge heb met deze kleur wijzerplaat, m.u.v. Magrette Bronze regattare met chocowijzerplaat. Overigens heb ik ook geen horloge met een oranje wijzerplaat Ik zou sowieso de zwarte rubber band er bij willen.
Had je deze al gezien, met foto’s en video voor een beter beeld: Doxa SUB 250T GMT | HANDS ON
17cm
De stalen band is top, het rubber ga ik binnenkort maar weer eens erop zetten. De L2L is kort dus van boven is het prima te doen.
Het is gewoon een heerlijke knotser.
Dank voor het delen, kende dit artikel en filmpje nog niet.
Bedankt voor de plaatjes en info.
Toffe Bèta!
Ruim 20 seconden te laat. Slordig hoor …
Ik wordt een beetje hebberig van jouw foto’s. Voor erbij natuurlijk want de 300T is op dit moment toch wel mijn favoriet. Verdringt zelfs mijn Squale 1521 MM van de eerste plaats.
Poeh, ik basis hiervan zou ik helemaal voor de Sharkhunter ‘vintage’ kiezen! Ontzettend fraaie GMT. Die wil ik ook wel eens in het echt bekijken. Gelukkig is Bouman niet te ver hier vandaan, binnenkort even bellen of ze 'm op voorraad hebben.
Ik laat de betaalmiddelen wel even thuis, eerst ‘proeven’ …
Ik zit heeeeeul erg te twijfelen tussen Squale en Doxa, nu viel mijn oog op de 200T. Wat zijn de ervaringen en heeft iemand deze in het bezit? Incl fotoooos natuurlijk?
Doxa en Squale naast elkaar, geen twijfel, had zelf onlangs de 2001 maar daar was de klik niet mee maar de green ray gaat voorlopig niet weg …
Ha! Je was me net voor😁
Ja beide zo vet! Qua merkbeleving doen ze beide echt niet aan elkaar onder volgensmij. Goed duo!
Oook een geweldig duo zie ik al!!
Ik heb een snelle driewieler…
Beide dikke aanraders! Maar zie dat ik in herhaling val
Tussen welke modellen zit je te twijfelen?
Hier (ook) geen ervaring met de 200t
Ik denk dat Squale iets budgetvriendelijker is qua instappen. En ik zie zelfs mezelf niet Doxa hoarden zoals ik met Seiko en Squale doe.
Maar beide dus, indien haalbaar!
PS wel leuk: Doxa-plaatjes in de Squale kroeg, en nu ook Squale-plaatjes in het Doxa-topic…
Ik denk dat Jacques Cousteau dat wel had kunnen waarderen!