Thanks mannen!
Ook lang niet gek …
Potverdorie wat lekker zomers zeg! Fijn dat hij zo goed zit
Nu wil ik er ook een…
Goed voorbeeld doet volgen hè?
Hij staat inderdaad geweldig. Heb bij mezelf gemerkt dat ik vaak staal het fijnst vind zitten. Scheelt me weer in de portemonnee haha
Ja, het staat ontzettend tof. Vind ik.
En ik ben erg blij dat de polsmaat van @SSFS hetzelfde is, er vanuit gaande dat hij zelf de schaar erin heeft gezet én dat @Harmjan mij geholpen heeft met de sluiting! De zwarte band vind ik zelf wat draagbaarder ogen en de oranje is voor zomeravondstrandwandelingen, als er een strand in de buurt zou zijn …
Doen!
Ik vind de prijs die Doxa voor de rubbetjes vraagt wel een klein beetje over de top. De kwaliteit is echt helemaal prima en de afwerking is ook super, maar om voor twee stukjes rubber 260 te vragen en voor de sluiting nog eens 200.
Maar! Ik schrijf er meteen ook maar bij dat ik het er wel voor over zou hebben gehad nu ik weet hoe 't past enzo. Het oogt wel helemaal ‘af’ en er zijn inmiddels zat merken die voor een stoffen nato look-a-like bandje ook honderden euro’s durven te vragen. Dat snap ik ook nooit zo goed. Maar ja, zolang we het ervoor betalen gaat het allemaal niet veranderen.
#MeToo
En de bijgeleverde BoR is ook dikke prima!
Dat kost bij Rolex 1 Oysterflex deel al.
Klopt, maar dit is geen Rolex.
Hoewel er wel een ‘samenkomst’ met Doxa is trouwens, bij de ontwikkeling van het HEV. Misschien moeten de prijzen omhoog.
Beide kleuren staan heel vet!
+1
FTFY. Die prijs slaat nergens op. Zeker niet voor de sluiting. Dezelfde sluiting vind je terug op horloges die vele malen goedkoper zijn. Het is inderdaad prima kwaliteit maar de band plus sluiting voor 100 of maximaal 150 euro zou meer kloppen.
Enjoy!
Het zal wel aan het weer liggen, maar de andere horloge’s worden momenteel niet aangeraakt.
Ik heb er genoeg aan twee, waarvan deze al een week of twee niet van de pols te krijgen is en dat ligt niet per se aan het weer. Maar bij de frisse oranje wijzerplaat past wel een stralend zonnetje! Lekker hoor.
Fijne dag!
Deze wordt goed gebruikt waarvoor hij is👌
Absoluut! Heel de dag gesnorkeld
Leuke foto:ok_hand:
Nog maar even een plaatje, omdat ik er zo blij mee ben!
@Baerttom, toffe foto maar waar kijk ik naar? En dan bedoel ik niet het zand of de Doxa. Maar dat zwarte ding, dat ziet er uit als soort van toiletborstel zonder steel …
Dat is precies wat het is
Nee ik heb tijdens het snorkelen een zee-egel gevonden. Hij was helaas al dood ( half opgegeten ) toen ik hem vond. Netjes ergens gelegd waar niemand er in kon trappen en snel een fototje met de Doxa!
Bijzondere dieren toch altijd in het water. Kijk ook altijd met verwondering naar die natuurprogramma’s van de BBC enzo, wat zich allemaal afspeelt in de oceanen en rondom riffen.