Doxa only

Mijn vintage 300T professional was bij de horlogemaker. Gisteren is hij terug gestuurd. Ik heb nog alleen een spoiler van de horlogemaker maar het ziet er al een stuk beter uit.

Voor:

Na:

10 likes

10 likes

Fantastische vintage :star_struck::star_struck::ok_hand:

1 like

12 likes

Professional Doxista :grin:

En nu probeer ik niet gelijk de hele bezel en zijkant als voorhamer te gebruiken om het tuinhuis te slopen. Kan wel natuurlijk, maar nu issie nog zo spotless en shjainie :star_struck:

19 likes

Wow!! :star_struck: gefeliciteerd :partying_face:
Da’s the OG :orange_heart:

2 likes

Heel erg gaaf Hein, 3x is scheepsrecht toch? :innocent:

1 like

Jep, en nu kijken wat eruit mag. Dat het potje weer gevuld word. Want daar is het momenteel erg stil.
Thanks Thomas!

1 like

Ik zie dat hij een andere kroon gemonteerd heeft. Dat is niet de originele volgens mij.
Of is dat alleen voor de reparatie?
Ben niet zo thuis in vintage Doxa.
Hij is wel mooi gerestaureerd.

1 like

Succes met kiezen. Kill your darlings :grimacing:. Altijd lastig.

Er kan een hoop weg hoor, een hoop van de oude meuk die ik niet meer draag maar nog geen afstand kon doen. We zien wel.

1 like

13 likes

De nieuwe kroon is nu wat groter, zelfde maat als origineel. Gelukkig had mijn model al geen gesigneerde kroon meer en valt het eigenlijk niet op.

Hoe oud is het horloge?

Hoe bedoel je? Dit is een splinternieuwe Doxa sub 300T professional. Vandaag gebracht door de Post.

3 likes

Mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Ik denk dat ie had willen reageren op die vintage er iets boven :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zo’n maagdelijke bezel als die van jou kan alleen maar duiden op een nieuwe :sweat_smile: :ok_hand:

1 like

Klopt!

2 likes

2 mooie caoutchouc Tropic straps uit bella Italia. Met de heerlijk typische geur van natuur rubber. Beide opties zijn prachtig, de tijd zal leren welke de voorkeur krijgt.

12 likes

Zijn alle twee een prima combi … en mooi om mee te wisselen :grin::+1:

1 like