Doxa only

Gefeliciteerd! :smile:

2 likes

Ha mede Doxa liefhebbers,

Heeft iemand via de Doxa website besteld en zo ja - moesten er dan invoerkosten betaald worden?
(kortom: hoe ziet het douane-technische plaatje eruit als we iets uit Zwitserland naar NL halen?)

Die komen uit Duitsland als je via Doxa EU besteld… dus er komt niks bij :grinning:

2 likes

Hij is binnen! :yellow_circle::heart_eyes:

De LE 300T Poseidon Divingstar. Wat een gave plaat!

Beetje sorry voor het bandje, maar had blijkbaar weinig meer in 20mm… nieuwe zijn onderweg

19 likes

Nice! Congrats!

1 like

Deze houden nu? :sweat_smile:

Super gaaf ding!

1 like

Is wel het plan ja!
Nu nog de juiste band… Heb een stapel verschillende bandjes besteld bij cheapestnatostraps. Effe kijken wat me het best bevalt. Helaas geen 20mm MN strap meer van Erica…

1 like

Ik zou mijn geld liever besteden op watchgecko dan cheapestnato. Het prijsverschil is minimaal, maar de kwaliteit is veel beter.

1 like

Ja daar bestel ik ook vaak. Maar weet nog niet wat voor band ik erop wil. Dus even de cheapies als test.
Vind Isofrane er eigenlijk goed bijpassen (bv een lichtgrijze), maar die zijn zo dik (en te lang!).
Misschien een bonetto cinturini (zuludiver bij watchgecko)…?

Hier zit vast iets passend tussen:

1 like

Oranje it is!

9 likes


Beste aankoop dit jaar…

13 likes

Whut, zit er geen staal bij? Bummer…
Maar deze schreeuwt om een NDC of original MN. Of een zwarte Hirsch performance met geel stiksel. Of een zwarte cordura. :sunglasses:

2 likes

Zeker wel staal erbij!! Die zit nog brand spanking new in t plastic :sunglasses:
Die ga nog even rustig op maat maken.

Maar wil sowieso een mooie rubberband en een MN eigenlijk.

Die hirsch performance zat ik ook aan te denken!

NDC moet ik even googlen, ken ik niet

1 like

Twee hele gave turtles! (Heeft de Doxa eigenlijk ook een bijnaam?)

6 likes

Topper! Zie nu pas dat de nieuwe caribbean een oranje wijzer heeft, tof!

En ik moet even de bezelnunmers uitzoeken. De mijne heeft een andere verdeling (hoop op eierkooktijden, zou handig zijn)

3 likes

No decompression schaal is bij deze in meters ipv feet.

2 likes

Watch bandit vind ik persoonlijk ook niet verkeerd (als je van seatbelt houd)

5 likes

Ik draag mijn 1200 de laatste tijd op een isofrane. Met korte mouwen vind ik de dikte geen probleem. De lengte heb ik opgelost met een schaar.

2 likes

Dat vind ik een stoere actie. Foto?

Denk zelf aan deze, alhoewel zwart niet echt zomers is…


5 likes

Haha dat is wellicht geen goede motivatie om hetzelfde te doen. :sweat_smile:
Het is niet het fraaiste uiteinde, maar dat zit toch onder de pols en de keepers van isofrane bedekken een aardig stuk van het uitstekende deel.

Edit: Die Hirsch band ziet er ook top uit! Ook vaak over gedacht.

1 like