Doxa only

Sluit ik me bij aan :grinning:

2 likes

Eindelijk een goede bor bracelet voor mn 300T :grinning:

7 likes

Geen dikke duiker wel een Doxa :sun_with_face:

4 likes

Maakt het wel af hè👍

1 like

18 likes

Lekker kleurrijk vandaag!

11 likes

Nice! Ben ik al zo lang naar op zoek! Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag?

1 like

Beter. En veeeeeel comfortabeler!

1 like

Kon ik me nog herinneren nu je het zegt.
Yobokies bor voor een Doxa 1200T, maar dan met zelf aangepaste Seiko endlinks ook van Yobokies.

Kwaliteitsband :+1:

3 likes

Heel erg nice! Ik heb een Geckota bor geprobeerd, kansloos. Misschien dat ie wel past met die seiko endlinks die jij gebruikt hebt. Heb je daar misschien een rugnummer van?
Zal ook eens op de site van Yobikies kijken…

Dank voor je antwoord trouwens!

Ik zou de originele nemen.
Deze kan over ongeveer 2uur jou eigendom zijn :muscle:

2 likes

Hmmm dat is ook helemaal geen gek idee…

1 like

Heb hier nog een BoR liggen van de 1200t. De eerste versie met vaste links. Volgens mij zelfs ongedragen. Laat maar weten als je er iets aan hebt.

Deze;

Imgur

Imgur

4 likes

Band was natuurlijk enkel bedoeld voor @Bastiaan en ligt inmiddels klaar voor vezending. Kortom verdere PB’s hebben geen zin.

3 likes

Degene die hem echt graag willen… in UK is er nog niet op geboden hoor :sweat_smile::joy:

1 like

Is goedkoop ding van cheapest nato straps (paratrooper), maar werkt prima. Kwaliteit ook goed.

Helaas geen 20 MN van Erika meer… de nieuwe vind ik te duur en matiger (dunner/stugger) dan de oude dus slechte prijs/kwaliteit, helaas (heb een 22mm ervan)

1 like

Eichi heeft ook een vintage 300T. Vrij zeker dat endlinks van een nieuwe 300T niet passen.

Endlinks van een 1200T zijn te klein. :wink:(die, als Yobokies versie,had ik namelijk eerst bij mijn band)

En dan zijn er van de vintage 300T nog 3 verschillende kasten mogelijk, waarvan endlinks dus ook kunnen verschillen…:flushed:

Edit; zie nu dat er al zaken zijn gedaan @Bastiaan ; of jouw 300T is de plattere kast versie en het zal misschien passen of je zal flink moeten buigen en veilen straks :wink:

1 like

We gaan het zien!
Ik ben heel benieuwd of het past. Anders houd ik ‘m op de nato/MN tot ik een andere bor gevonden heb.
Wordt vervolgd!

2 likes

En dank voor het meedenken allemaal, dit soort acties zijn waarom dit forum zo tof is!

3 likes

Komt vast goed, als het niet pas dan vindt hij wel wellicht een andere band. Niet geschoten,…

3 likes