Doxa only

Misschien ook zeldzaam door - al eerder genoemde - warrige bedrijfsvoering en garantiebepalingen.

1 like

We doen er nog eentje :wink:

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/016d2d2b-1f72-49df-91d2-d399aa0b11c7_zps871d3ae8.jpg.html]

[/URL]

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P3229391_zps4b5aafb2.jpg.html]

[/URL]

16 likes

Mijn doxa 750T is lekker met vakantie in Normandie.

9 likes

Twee klokjes aan het werk!

7 likes

Deze vintage Cyma/Doxa staat nu op Chronocentric; wel een heel zeldzame verschijning uit het Synchron-tijdperk. Ben benieuwd of hij voor 2900 euro weg gaat!

6 likes

Hop nieuw leven erin!

Had mijn Doxa ingeruild, maar kreeg spijt… gelukkig weer terug in bezit kunnen krijgen! :smiley:

Echt n comfortabele knaller

8 likes

Zit al een tijdje in een wel niet, wel niet fase Panerai inruilen beetje geld op de bank en de DOXA SUB300 50 year anniversary re-edition kopen. Word je onrustig van :slight_smile:

5 likes

Zal wel duidelijk kleiner vallen dan de gemiddelde Panerai :wink:

Overigens; Doxa Sub gewoon altijd op bor hè!

2 likes

Ik zeg gewoon doen, je kan altijd weer terug naar Panerai.

En prima op nato, rubber, etc. Hier mijn ‘standaard’ 1200.

Maar denk dat ik hem net zoals @Skyjack hem het mooist vind op staal.

10 likes

Ik ben niet zo van staal eerlijk gezegd dus wanneer ik hem zou aanschaffen wordt het rubber, nato of leer.

1 like

Een upje voor dit doxa topic met een ‘old timer’;

(En ja; ik ben nog op zoek naar een passende bor-band :wink:)

6 likes

Slinger aan dit topic!

Perfect zomerdag horloge! 1200T Caribbean:

10 likes

Up close

12 likes

Schitterend zeg!

1 like

Op MN. Prima te doen.

11 likes

Doxa viert zijn 130 jaar bestaan met o.a. een nieuwe uitgave van de Sub 200, helaas maar 130 exemplaren…, en die komen later dit jaar. Ik weet geen datum.

2 likes

Incoming! Voor de 4e keer een 1200T :see_no_evil:. Voor het eerst de zilveren wijzerplaat.

12 likes

Hier is mijn Doxa, staat wel in de verkoopgedeelte, toch vind ik hem mooi. :wink:

13 likes

Binnen!


X-post…

18 likes

Supergaaf ding! Ik hoop er ook nog een te kunnen vinden. :grin:

1 like