Doxa only

Ik ook :slight_smile:

Mooi man!!!

1 like

Even de BoR-dewolf-band op maat gemaakt:

12 likes

5 likes

Die van mij sinds vandaag!

27 likes

Tof die ‘distortion’ door het bolle glas :ok_hand:

1 like

Gaaf Sven! Het is geen Damasko maar sois. :laughing::wink:

:ok_hand:

2 likes

Ik blijf foto’s maken! Heerlijk die Seventies vibe.

15 likes

Helemaal goed, kom maar door met de foto’s. Erg mooi model! :+1:

3 likes

Erg fraai! :ok_hand:

1 like

Op staal is uiteraard het best, maar een Nato staat hem niet verkeerd! (Later deze week de Tropic! Ben benieuwd)

15 likes

Wat is ie mooi! had hem graag willen kopen maar omstandigheden lieten het niet toe, dus sparen maar👍

1 like

Blijft een eigenzinnig horloge, op een goeie manier dan! :+1:
Ik vind de nato beter staan dan de stalen band, het is al een ferme brok staal zo :wink:

2 likes

Lekkere doxa zeg. Veel plezier. Traag tzt plaatjes met tropic :+1::dark_sunglasses:

Gr, HJR

1 like

Beetje het lelijk kindje van de klas! Maar wel super cool! Eens wat anders dan de vele Sub homages.

Ben zelf niet zo van het staal, maar die Mesh draagt wel erg lekker, en hoort wel bij dit bijzonder horloge. Maar begrijp wat je bedoelt, daarom de Nato en de incoming Tropic. (BTW: De Sub300 draagt kleiner dan je zou vermoeden!)

:+1:t2: De strap is onderweg, plaatjes komen er aan!

2 likes

Zijn idd erg veelzijdig, heb zelf een oranje 1200 en daar kunnen ook diverse banden op. Staat je ook goed, geniet er van!!

We gaan wat experimenteren! Mooi merk, met een nog mooier geschiedenis. Zou ook wel een Oranje versie willen hebben :innocent: De blauwe 1200T is ook om van te smullen!

7 likes

Idd ook een heel mooi exemplaar!
Je kan zo te zien idd voorlopig vooruit met experimenteren. :grin:

1 like

Die mag zeker niet weg?:sweat_smile:

Alles kan/mag en heb al vaker op het punt gestaan om weer eens iets te verkopen, maar denk dan op het laatst waarom ook eigenlijk.
Heb er ook de nieuwere band op gezet,… zeg maar de echte BoR. Als je er eentje vind goed kijken of dat wel het geval is. Vind die iig een stuk comfortabeler en toch ook ‘echter’.

Hier nog een foto om je honger nog meer te voeden. :wink:

[edit]

Oude BoR vs nieuwe:

De oude zijn schakels in de vorm van een BoR, hier redelijk goed te zien op mijn foto:

De nieuwe zijn dus ‘echte’ losse delen:

https://shop.doxawatches.com/wp-content/uploads/2016/12/attachment.jpg?v=796834e7a283

[/edit]

6 likes