Doxa only

Hele fijne combi👌

1 like

10 likes

blijft mooie combi maar die mn stof vind ik maar niks. Als zoiets nu in katoen bestond dan prima… :grinning::grinning:

1 like

Dan kan je een Luff strap proberen. Is geen katoen, maar deze voelen wel veel zachter/minder plastic aan.

1 like

dank voor de tip, ga ik bekijken!

1 like

17 likes

19 likes

Lekker man. Leg al jouw Doxa Subjes es samen op 1 plaatje aub? Heb je ook al es met die Citizens gedaan, geweldig :sunglasses::heart_eyes:

Wel enkel vintage hé :drooling_face:

Zal ik binnenkort eens doen😉

13 likes

Vanavond mijn vintage Doxa eens proberen. Ondanks dat het horloge meer dan 60 jaar oud is, doet die het nog steeds voortreffelijk! Gisteren de veer opgewonden, en sindsdien wijkt het uurwerk gewoon niet meer af, dan 5 seconden… En er dan ook nog zo mooi uitzien!

10 likes

Een beetje leven in de brouwerij hier:

Ik zit misschien te denken om er nog een kleur bij te kopen… geel of oranje misschien :thinking:

17 likes

En hop!

12 likes

Wat is volgens jou het beste adres om in Nederland een nieuwe Doxa te kopen? Direct via Doxa’s Europese website, if zijn er andere opties? Ik merk dat ik steeds vaker naar een sub 300t caribbean aan het kijken ben :drooling_face:

5 likes

Direct via de site is mij prima bevallen :+1:

1 like

Dankjewel, ik ga sparen :smile:

1 like

Ik mis m😢

Hi!

Ik merk dat ik bijna dagelijks zit te kwijlen, kijkend naar de nieuwe sub 300 op de Doxa website, hodinkee en elke YouTube review die ik kan vinden.
Ik ben nog geen eigenaar van een Doxa, heb een aantal horloges waaronder een Seiko skx, g shock, vintage Tissot en Seiko, eigenlijk allemaal onder de 400 gekocht. Dat ik nu met serieuze interesse naar een horloge van 2500 zit te kijken voelt een beetje als een aantal stappen overslaan. Ik denk echter dat het overgaan tot kopen ipv alleen maar kwijlen onvermijdelijk zal zijn.
Ik zit alleen nog met een aantal dilemma’s:

Het liefste pas ik eerst het horloge voor ik overga tot kopen. Naar mijn weten is dit in Nederland nergens mogelijk, maar wellicht weet iemand iets dat ik niet weet?

En dan, de kleur…in eerste instantie werd ik het meest getrokken door de Searambler. Maar iets in mij zegt ga voor oranje, dat moet, dat hoort. Ik ben alleen bang dat ik hem dan niet veelzijdig genoeg zal vinden voor het horloge waar ik dan het meeste geld aan uit heb gegeven.

Hoe is jullie ervaring met de verschillende kleuren? Merk je dat je moeite hebt met het combineren van de professional of juist niet?

Groet,

Roel

2 likes

Waar woon je Roel?
Je mag van mij komen passen :+1:

6 likes

Wauw dat is echt heel aardig! Ik woon in Amsterdam maar ben wel bereid een stukje te rijden tzt.

1 like