Doxa only

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: Nou het is in ieder geval uit liefde voor het merk. Ik heb ook beide boeken met de geschiedenis van Doxa en dat is om te smullen. En de Searambler staat ook fantastisch op zijn zomerse oranje rubberen strap!
En als je echt in de Doxa sfeer wilt komen, kijk dan de film Sahara van Clive Cussler. De held van zijn boekenserie draagt een Doxa Sub en dat is ook te zien in de film. Als je terug naar september 2020 scrollt hierboven zie je fotos van hierboven genoemde!

1 like

En er moeten meer foto’s gepost worden van die mooie Doxa’s ;-).

1 like

Haha ja ik had de post over Sahara al voorbij zien komen idd.

Het enthousiasme van de Doxa dragers is aanstekelijk en laten we wel wezen, je gaat niet op een forum rond snuffelen als je niet over het randje geduwd wilt worden :wink:

3 likes

hahah mooi gezegd!

1 like

En je hebt 2 generaties aan Doxa waar je uit kan kiezen. De originele vintage Doxa’s en de in begin 2002 heropleving van de nieuwe serie. En deze nieuwe serie was er niet geweest als we niet Rick Marei hadden. Een diehard fan van het merk welke de hele nieuwe serie in gang gezet heeft en ook bij de ontwikkeling betrokken was. Dus niet alleen fan vanaf de zijlijn maar heeft ook voor het merk gewerkt.

1 like

Nou dan moeten we dat maar eens doen

Foto van de divers extension

Foto van de HEV

Geprobeerd het gebolde glas van de 1200t en het effect ervan op de foto te krijgen

11 likes

Idd! De man die nu Aquastar nieuw leven in heeft geroepen toch? Je zou zelfs kunnen stellen dat er nu een derde generatie komt, de generatie na Rick Marei? Toevallig degene die mijn voorkeur zou genieten, de nieuwe sub 300.

1 like

Helemaal correct, ook dat is zijn verdiensten.
Rick Marei is niet meer betrokken bij Doxa vanaf de sub200, dit is waar Doxa zelf zijn eigen weg aan get vinden is.

Om te kwijlen trouwens die aquastar

1 like

Echt heel mooi idd

Ter info, binnenkort komt er een boek van de geschiedenis van Aquastar uit, A dive into time. Volledig gemaakt door fans van het merk.

Zelfde schrijver als mijn doxa boeken en dat wordt dus smullen!!!

5 likes

Ik weet het. Leuk!
Deze link is ook wel leuk om even te kijken.

3 likes

je weet het mij wel moeilijk te maken he… wat een schoonheid!!!

1 like

Hoho, niet gaan overdrijven hè. Ik probeer hem al een tijdje over te halen dat ding te verkopen… :rofl::see_no_evil:

2 likes

Helemaal mee eens!!

1 like

de inmiddels bijna afgeronde zoektocht heeft alleen maar meer liefde voor het horloge gegeven, sorry :rofl::rofl:
Ik kan inmiddels melden dat ik de eerste eigenaar teruggevonden heb in Utah USA :partying_face::partying_face::partying_face:

Nog even een foto op zijn nieuwe tropic

edit: moest effe foto opnieuw maken, zat chocolade vlek op het glaasje :rofl::rofl::rofl:

5 likes

Man man man… spannende avond. Na meer dan een jaar zoeken eeeeeeeeeindelijk gevonden en gekocht.
IMG_20210107_225600

De originele rubberen strap!!! En nog ongedragen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Yesssss!!!

29 likes

Ja, mooi!

1 like

Ja past er prachtig bij.
Gefeliciteerd !

1 like

Dank je… Let wel, foto was om een idee te geven hoe deze op een doxa staat, hij komt op een Searambler.
Oftewel zo een combi gaat het worden maar dan met die gave tekst erop

10 likes

Interessante info voor diegene die geen fan zijn van de gewaaierde BOR bracelet op de sub300, er is een perfect passend alternatief

6 likes