Doxa only

Nee vooralsnog niet. Had het idee om mijn Oris te verkopen en deze Doxa te kopen. Uiteindelijk Oris gehouden, beviel toch wel goed. Vind 3 duikers (heb ook een seiko skx) beetje veel van het goeie.
Maar hij staat nog wel op mijn lijstje van horloges die ik overweeg :sweat_smile: deze hobby…

1 like

Hoe is de bouwkwaliteit en afwerking van Doxa vergeleken met bijvoorbeeld Tudor, Omega of Breitling? Ik ben sinds kort weer opnieuw aan het loeren naar de Doxa Sub300T Caribbean

De searambler met een pakketje sneeuw op de achtergrond :grinning:

16 likes

Geinige jaren 40 Doxa gescoord

9 likes

Heb je deze al binnen? Ben benieuwd naar een foto!

1 like

Ik ook!!! Pakketje ligt nog op LAX te wachten voor internationale verzending. Als ie binnen is volgen de fotos direct :wink::wink::wink::wink::wink:

1 like

Sterkte met het wachten!

1 like

Hi Ralph

Ik kan alleen wat zeggen over de vorige generatie 1200T’s. Er zijn wat kleine dingen veranderd met de overname van Doxa. Ik heb ergens in dit topic een lijstje gegeven (effe zoeken, tekst staat geblurred … :joy:).
Van de 1200T’s (en mijn limited 300T, welke dus een 1200t is :exploding_head:) is de bouwkwaliteit prima.
Maar als je het gaat vergelijken met Tudor, Omega (Breitling geen ervaring), dan is het net wat ‘minder’. Maar het is ook een andere prijscategorie. 1200T’s kocht je nieuw voor 1600/1700e.
Een Doxa is gewoon een toffe toolwatch met heritage, dus wat dat betreft een must-have in mijn boekje!

3 likes

Vinden jullie die €500,- meerprijs op de Sub 300, t.o.v. de 300T, voor een COSC gecertificeerd uurwerk het geld waard?

1 like

Nee

1 like

X-postje

10 likes

Ik zou het zelf eerder zo zien, wil je 500 meer betalen voor een wat slankere kast en bol glaasje?

Maar, eu, volgens mij is het zelfs 600 ipv 500. Dus dat is een aardige meerprijs.

1 like

nee

prachtig!!!

1 like

Jazeker.

Ik doelde met name op de vraag op +500 voor cosc vs niet cosc. Als het gaat om verschillende versies speelt er dus meer mee in het prijsverschil

net nog maar even gegoogled maar word er niet wijzer van. USPS kan wel tot 6 weken vertraging hebben maar of dit ook geldt voor priority zendingen geen idee. En van de negatieve reacties over USPS word ik helemaal niet vrolijk.

1 like

Persoonlijk zou ik voor de Sub300T gaan. Vind ik duur zat voor een doxa en het gebolde glas van de Sub300 is minder mijn ding. De keuze tussen de zwarte Sharkhunter en de blauwe Caribbean blijf ik een lastige vinden.

2 likes

Ja

Idd. Dit is wat mij meer aanspreekt en waarom ik nog even door moet sparen

1 like