Doxa only

Zekers

2 likes

Dan is doxa niets voor jou. Een deel van de prijs zit in het gevoel bij het merk. Als je per se de allerhoogste prijs/kwaliteitverhouding zoekt kun je beter naar iets anders kijken.

3 likes

Nou, als een Certina DS action diver voor €750 gaat, dan betaal ik graag €200 meer voor een Doxa. Vind ik eigenlijk een koopje.

De sub300T voor €1850 is ook gewoon echt te goedkoop naar mijn mening.

2 likes

Nog maar een foto :grin::+1:

16 likes

Helemaal top! Blij dat je er blij mee bent! Goed te zien dat ie de rit in de LR overleefd heeft :joy:

3 likes

tja… je gaat op zoek naar juist die mening die bij jou past en neemt het dan aan voor waarheid…

Joepie, hij is binnen; keurig binnen de 10 dagen. Wat een leuk horloge zeg!

29 likes

Die blinkt er lekker op los!

1 like

Mooi! Geniet ervan :ok_hand:

1 like

En op de 300t leveren ze wél de fatsoenlijke sluiting? Op mijn 300 zit nog altijd die blikken sluiting.
Jammer weer.

Gefeliciteerd met je aanwinst. Erg mooi. :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd !
Wilde je niet laten zien dat het een 300 T is?
Maar hij is wel prachtig.

1 like

18 likes

De Poseidon voelt zich prima bij zijn vintage vriendjes :grinning:

23 likes

Ik twijfel nu sterk om toch weer voor een Sub300T te gaan ipv een 300.
600 euro meer voor een bol glaasje en cosc is toch best wel een verschil…

1 like

En een plattere kast! :sweat_smile:

300t is mooier door helium escape. Net wat leuker op de kast.

Precies andersom bedoel je denk ik.

De 300t is met vlak saffier en niet COSC gecertificeerd. De 300t is tot 1.200 meter waterdicht en de 300 tot 300 meter.

Ik heb voor de 300t gekozen omdat de wijzerplaat een fractie groter is. Ik heb hem nu een dag en hoewel niet COSC gecertificeerd loopt hij de eerste dag ongeveer twee seconden vóór, dus ruimschoots binnen de COSC normen.

Eerlijk is eerlijk; het bolle glaasje van de 300 is wel íets mooier…

Overigens weet ik niet of de lume van de 300T goed is, maar de lume van mijn 300 is in ieder geval aardig vintage te noemen tov mijn oude 1200t.

Herkenbaar. Ik heb horloges uit de jaren '90 met betere lume :sweat_smile:

1 like

Laten we maar zeggen dat het zo bedoeld is om gelijkenis te krijgen met de oorspronkelijke doxa subs. :sweat_smile:

2 likes