Doxa only

afbeeldingen op internet gevonden. ik begin hier toch wel warm voor te draaien. ben alleen niet zeker of ik blij word van de grootte. over het algemeen zijn mijn horloges net wat groter.

6 likes

1 like

Mooie klassieker!

Als ik deze foto’s zie is het toch wel een joekel hoor. Met smalle polsen (zoals ik zelf heb) is denk ik toch echt alleen de Sub200 een optie.

UF in de gaten houden, stond er pas een te koop. Ik vrees dat 'ie te groot is anders had ik 'm waarschijnlijk wel gekocht voor een hands-on.

Die gast heeft nu een ban trouwens dus achteraf misschien goed dat ik niet had gehapt.

2 likes

op WUS een leuke review van iemand die de 600t gekocht heeft. gaaf ook op shark mesh.

7 likes

Wat is dat nieuwe model geweldig…
Zeer, zeer tof.

2 likes

Ik zat gewoon met standaard oranje of geel in mijn hoofd (geel dan wel met zwarte bezel) maar nu ik die zilver zie….

Ik wacht gewoon op @Stevil85… hopend dat ik tegen die tijd ook even mag komen passen… denk alleen dat er een wachtrij staat hahaha

3 likes

Goeie tip die review.

Word er toch wel behoorlijk hebberig van, misschien toch maar e.e.a. in de verkoop doen en een gele 600T halen. Keuzes,keuzes.

3 likes

Gogogo!

2 likes

Het is echt jammer dat die rubberen banden zo r*te duur zijn! Anders had ik echt voor een gele met zwarte bezel gekozen op staal en die band gelijk vervangen voor zwart rubber hahaha.

1 like

Krijg het daalijk nog druk! Weten jullie dat ik niet in Nederland woon?? Maar eerst die Oris de deur uit. So spread the word er staat een Oris te koop!!!

2 likes

Al gedaan… alleen die mensen gaan dan uiteindelijk weer voor iets anders :man_facepalming: :grin:

1 like

Onbegrijpelijk die mensen :sweat_smile:

1 like

Serieus?? De persoon waar we allemaal op rekenen woont niet in NL?! Nou……… dan moeten we maar een pas sessie ergens in een Mac Donalds regelen ofzo :rofl::rofl::wink::wink:.

Haha, gelukkig woon ik wel in nl hoor. Oris alleen nog niet verpatst, dus nog geen passessie

1 like

Heren koop nou gewoon die 600t….

1 like

Als je die 600T nou gewoon koopt, dan een passessie houdt met stoplicht voor de deur ivm maximaal twee mensen op bezoek… dan kunnen ze ook de Oris gelijk passen en kopen :grin:

2 likes

Door de aanschaf van een hoeveelheid luiers waar je een warenhuis mee vult, moet er echt eerst iets uit voordat de volgende er gaat komen.

Hopelijk kan ik het in januari aanschaffen ( altijd zo’n deprimerende maand, gelijk iets wat mij kan opbeuren)

1 like

Edit: bij de passessie is de bezoeker verplicht een pak luiers mee te nemen om je aankoop te compenseren.

1 like