Doxa only

13 likes

Beter :wink:

1 like

14 likes

Heel mooi, mooi dat je er zo van geniet!

1 like

Waarde Doxa liefhebbers,
Wat zijn jullie gedachten bij de sub200?
Ik vind hem persoonlijk erg aantrekkelijk, mooi rustig en de maat spreekt me ook aan.
Maar is het/vinden we het een echte Doxa?
Sowieso is het een behoorlijk geïnspireerd ontwerp maar dat neemt in mijn ogen niet weg dat ik het een strak geheel vind…

1 like

Budgetteren is een heel stuk leuker met de Doxa! #workingfromhome

4 likes

Wel, dat is inderdaad een speciaal uurwerk wat er in zit.
Het is een uurwerk dat ooit is uitgebracht door Hy Moser en werd de doctors watch genoemd, er is een speciaal model door hun uitgebracht onder de naam Moser esculape.
Bij het indrukken van de opwindkroon stop het uurwerk en als je de knop weer loslaat gaat het weer lopen.
Het kaliber is een chezard 116.
Voor de geïnteresseerden plaats ik hier een foto van het uurwerk, wat in mijn Moser zit en dus ook in de doxa.

Doxa was overigens ook een van de eerste die erotische horloges heeft ontworpen zoals o.a. in de bull watches met een bewegende erotische voorstelling op de wijzerplaat.

4 likes

Pas recent dit model voor het eerst tegengekomen, wat een absolute knaller. Geniet ervan!!!

Haha, is inmiddels al in goede handen elders! :innocent: Maar blijft een topper!

3 likes

Daar is hij weer… :slightly_smiling_face:

11 likes

12 likes

Toch maar eens een gezocht topic starten voor deze geweldige Doxa want deze blijft in mijn hoofd hangen. @ThaPapper mocht je toch een moment krijgen dat je toch verder wilt gaan kijken, let me know.

1 like

Bizar hoe sommige dingen toch kunnen lopen. Van het hierboven genoemde bericht met de melding dat ik een gezocht topic ga starten tot 2 dagen later het al binnenkomen van de Doxa 1200T Searambler met dank aan @ThaPapper. In alle opwinding even wat photoshop vooraankondigingen gedaan sinds gisteren




En natuurlijk een crosspost met deze knaller om de pols

15 likes

Goed te lezen, dat hij zo veel vreugde meebrengt @Eddio en van harte gefeliciteerd met deze NA! :+1:

3 likes

De 1200t op een ‘mn’ strap! Zit lekker en het staat lekker tool.

10 likes

Top combi!

Oude doos:

13 likes

Heb zo een strap liggen maar vindt het vreselijk materiaal. De Searambler gaat van de zomer mooi op een oranje Borealis rubber strap.

Maar eens nieuw leven inblazen, deze vandaag maar eens om, is geloof ik pas de 2e keer. :blush:

14 likes

Mooi Frits!

2 likes

Dank je Eric, blijft toch een aparte en gewaardeerde in de verzameling.
Denk er weleens over alleen met deze en de GS verder door het leven te gaan.
En de PO en de MM300 weg te doen. :thinking:

5 likes