Doxa only

2 Dagen en (met dank aan @SSFS) vandaag een eindspurt van ca. 3 uurtjes vanaf het eerste contact t/m het ophalen van het horloge. :slightly_smiling_face:

Je bent overigens altijd welkom om te komen passen en wat over van alles en nog wat te babbelen, gezellig. :+1:

1 like

:joy: ik meende al zoiets

Leuk, wie weet maak ik daar een keer gebruik van! :+1:

1 like

Je hebt inderdaad samen met @Royce succesvol het zaadje geplant… :joy: Ben er blij mee, wat een gaaf horloge. :heart_eyes:

2 likes

:eyes: :eyes: :eyes:

15 likes

Van harte! Wat getwijfeld of ik hierop moest reageren in het blauw. Vinkte vele hokjes aan. Maar bon met al 2 NA s in 2 weken was het welletjes anders hing die rond men pols. Geniet ervan!
Toch zorgpuntje dat ik had was de dikte en gewicht, hoe is dat?

1 like

Dank je wel en begrijpelijke beslissing, het gaat soms wel erg hard in onze hobby. :sweat_smile:

Ten aanzien van dragen, niets dan positief. Icm de stalen band wel gewichtig maar het horloge ligt heel stabiel op mijn pols. Heeft ook wel met mijn pols te maken denk ik want die is 19,5 cm en vlak, dus veel horloges blijven gewoon “liggen”. :slightly_smiling_face:

De stalen band is overigens van prima kwaliteit, “pennetjes met busjes” verbindingen weliswaar maar erg solide en de schakels hebben ook in de breedte wat speling dus de band plooit zich mooi om je pols.

Maarrr, niet voor mij, ik ben gewoon niet van de stalen banden en vouwsluitingen, dus gisteravond op een zwarte Bulang gemonteerd en man, man, wat draagt dat heerlijk. :ok_hand:

15 likes

Wilde het net gaan vragen, geen leer :sweat_smile: :+1:t2: Van harte weer met dit mooie horloge…

1 like

Geen dank!! Veel plezier ermee!

Yup, het kan snel gaan helaas. Super mooi horloge. Ik kan hem iedereen aanraden maar sinds ik de speedmaster heb is echt alles anders :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik wil af van veel horloges en door met 4 (speedy , pelagos, meistersinger en g-shock). Als ik had geweten dat de speedmaster zou komen had ik de 600t niet gekocht maar de speedmaster kwam ineens onverwacht. Keuzes keuzes keuzes

4 likes

Sorry… :pray::slightly_smiling_face: En dank je wel, ik ben er weer erg blij mee. :tada:

2 likes

En hij is binnen!! Nu even bracelet op maat maken en we kunnen de zomer verwelkomen!!

23 likes

Joining the club :sunglasses:

26 likes

Proficiat! Wordt een kleurrijke zomer zo :sun_with_face:

Gr, HJR

11 likes

150gr met ik dacht twee uitgenomen schakels.

Gr, HJR

2 likes

Sorry @StefanW1 zie nu pas je vraag. Exact 153 gram bij mijn Sub300. Ik heb 3 schakeltjes uitgenomen zie ik

7 likes

Het wachten is beloond, schitterend horloge! :grinning::tada:

1 like

:point_down::slightly_smiling_face:

17 likes

Schitterende combi zo!!

2 likes

Zo klopt ie helemaal!

Gr, HJR

1 like

Topper :muscle:t2: :star_struck:

1 like

Erg cool apparaat. Als de minutenwijzer oranje was geweest zou ik hem direct bestellen.

1 like