Dat is wel een beauty. Heb je hem in het blauwe gedeelte staan?
Nee nog niet
Maar zit wel in dat denk process omdat ik 'm niet draag (mede door thuiswerk als nieuwe norm)
Nog niet te koop gezet omdat het er wel een is van “eenmaal kwijt niet meer te vinden/kopen”
Denk niet dat een een mooiere “Poor/smart” men’s dresser te vinden is met deze heritage.
### Movement
The L990 was Longines last ‘in-house’ automatic movement. Several variations of this movement exist, like the L989 for use in Hour Angle watches, the L992 without date, the L993 without date and seconds et cetera. The .1 versions are fitted with 25 jewels, while the .2 versions have 17 jewels. After its discontinuation by Longines the design lived on in the Lemania 8810. In updated form (Lemania 8815) it also served in watches from high-grade manufacturers like Breguet.
Prijs range in Euro 3,500 - 4,000 die (beperkt) te koop hebben gestaan
Deze zat niet op mijn radar maar ik vind hem best interessant. Ik ga er rustig over lezen.
Alleen lijkt dit op een lelijk speelgoed horloge. Niets subtiels aan.
Je mag mijn Rolex OP wel kopen voor 3k
Ik had mij er al zo op verheugd…
@Chillekasper niet goud, maar wel een mooie out of the box dresser. Van een schitterend en ook enigszins eigenzinnig horlogerie huis uit Zwitserland.
UN maakt prachtige horloges. Heb de Freak in mijn handen gehad. Een horloge van 60.000 euro ofzo. Prachtige afwerking, met unique carousel uurwerk. Dit ziet er ook mooi uit, ook manufactuur?
Weet ik niet, maar gezien de prijs lijkt mij dat niet. Maar dat zouden we even op moeten zoeken
Edit verrek het is nog manufactuur ook nog!
Ja, in de winkel vertelde ze al dat ze bijna alle uurwerkjes in hun horloges zelf maken. Ze hadden enkele “duik” horloges waar niet een eigen uurwerk in zat.
Hier nog een parel
Heb je wellicht foto´s van de jurkjes die je erbij wil dragen?
Dat maakt het eenvoudiger om suggesties te doen voor een bijpassend