Drie jaar een mafklaptastische mafkees (fotodump!)

Prachtige topic en dito verhaal. Ook de foto’s zijn erg goed gelukt.

1 like

Dit herken ik. Geen idee waarom.

Mooie foto’s! Je bent een aanwinst voor dit mooie forum. :+1:

1 like

Bedankt voor alle positieve reacties.

Is al weg, vrees ik. Net zoals het meeste van de rest.
Ik heb nu nog: opa’s Omega, de 7A38-706A, de Eterna-Matic ‘starfish’ en de Eterna met clamshell case.

Geen idee! Is maar net wat op mijn pad komt :slight_smile:

Mooi topic en nog mooiere horloges. Ben benieuwd hoe je 2020 eindigt qua horloges. Teveel moois om weg te doen!

1 like

Wat een boel ouwe rommel zeg. Heerlijk. :+1:

Edit: ik bedoel dit positief hoor

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag 🥳.

Prachtige horloges komen en kwamen voorbij!

Ik vroeg me af of je je ex-Polerouter expres vergeten bent :wink:?

6 likes

Dank! De Polerouter kocht ik in 2018 en is dus in het voorgaande verjaardagstopic al aan bod gekomen :smiley:

Maar foto’s van deze beauty misstaan natuurlijk nooit. En wat blijf ik die band geweldig vinden! @slls heeft vakwerk geleverd.

1 like

Tof jaar gehad zo te zien :grin:! Die bulova wauw​:drooling_face:

1 like

Je hebt iig genoeg moois gehad om van te genieten en dus nog steeds!
Leuk om te zien en zitten erg mooie exemplaren tussen. Op naar het volgende jaar. :+1:

1 like

Leuke bijdrage, dank voor het delen :pineapple:

1 like

Op naar nog een mooi jaar :ok_hand::+1:

1 like

Ikke ikke ikke :smiley:
Ik post wat ik draag, geef af en toe commentaar of " advies " , en dan naar offtopic.
Weet je hoe dat bij mij komt ? Geen Facebook, instagram, Twitter of andere rotzooi. Dus als ik morgen een kippetje bak, dan kan ik dat alleen met mijn onzichtbare horlogevriendjes delen.
En geen verstand van horloges, dat scheelt ook :grimacing:

Zie nu pas wat jij draagt, kom echt nóóit in het bruine gedeelte (:poop::nauseated_face: klinkt ook smerig)

6 likes

Zeer lezenswaardig, voor beginner en gevorderde lijkt mij. Dus een prima initiatief, keep them coming :+1:
Nog even toch dit over je ’ tonneau’s’ ter aanvulling

1 like

Weer wat geleerd! Merci!
Leuk dat ze een Hamilton Ventura uitlichten op wie website. Een vintage exemplaar gaat er zéker ooit nog komen. Geweldig design. Zoiets, dus!

1 like

Behoorlijk experimenteel bezig destijds, design was een sublieme speeltuin daar lijkt het :star_struck:

1 like

De gouden lord matic is geweldig! Zelf heb ik een LM met arabische getallen, de 5601-9000. Wat ben je kwijt voor zo’n gouden?

1 like

Ik neem aan dat je mij wilde vragen. Afhankelijk van de staat moet je rekenen op 2-300 euro.

1 like

Als ik jouw flair had @Mafkees, dan durfde ik misschien ook zo’n gouden aan.
Maar daar moet ik nog even op oefenen :slightly_smiling_face:

2 likes

Ah ja dit wilde ik inderdaad, ik ben net nieuw. Bedankt voor het antwoord ik vind het een zeer mooi klokje, voor die prijs ga ik er misschien wel eentje zoeken.

Zelf ben ik wel wat meer fan de King Seiko’s. Mijn favoriet is de mooie kast van de 4402-8000. Toch ben ik wel bang dat die wat dik aanvoelt na de dunne Lord Matic. Maar ik moet er maar een gaan kopen om daar achter te komen :wink:

1 like