Wel jammer van die mooie groene Breitling, maar wat een kanjers erbij zeg!
Wat een heerlijke collectie en wat blijft die navitimer toch ook een lekkere knaller! Van harte met je aanwinst.
Zeer mooie collectie helemaal in balans!
Ik zou eerder de hulk weg doen dan de GMT imo.
Topset heel fraai, maar niet OCD genoeg want de Breitling staat steeds op een andere tijd dan je andere horloges…
Wat een stoelendans. Zelf had ik liever begonnen met de calatrava, maar het is toch een mooi geheel.
Prachtige set!
Voor de chique dagen misschien nog een JLC MUT (Moon) erbij?
Mooie collectie zo.
Als het weet gaat kriebelen nomineer ik:
- Een Panerai
- Tag Heuer Monaco
Haha mooi verhaal dit en een prachtige set zo
Mooie stappen Ben!
En een beetje groen is heerlijk
Super afwisseling nu in merken, kleur en functionaliteit
Wat een gave wissels! Heerlijk hoe je het omschrijft. De groene chronomat vond ik stiekem toffer, maar ik snap dat je ook eens wil veranderen van smaak.
De Speedmaster is wat mij betreft een topruil. Ga je ook met verschillende banden spelen of hou je ‘m op staal?
Een Calatrava zou niet misstaan! Zeker doen.
Wow wat een set!
Prachtige collectie!
Ja, vind het ook jammer maar das morgen weer vergeten.
De Hulk heeft een groene dial deze is zwart, maar nee ik wil een Sub in de verzameling.
Toen ik dit las dacht ik, ja dat klopt moest ik nog goed zetten.
Ik dacht ook dat doe ik morgen dan wel maar kon het niet laten.
Ik zie dat ik ook nog wat stickertjes moet pulken
Toch zijn er maar weinigen die hier de hobby mee starten
Heel mooi maar zou dan toch de GMT inruilen op een Calatrava.
Beiden op leer het mooist maar ik heb even niks met leer.
Heb overigens wel een alligatorbandje besteld voor de Navitimer maar voorlopig komt dat er nog niet op.
Bij de Santos zit ook een alligatorbandje en dat is ook nog niet uit de doos geweest.
Ik sluit overigens niet uit dat beide horloges er ooit komen
Speedmaster blijft denk ik wel op staal.
Gefeliciteerd mooie collectie, end game niveau! Druk bezig geweest zeg aan het einde van 't jaar
Mooie collectie
Heel tof! Leuk om een diverse collectie te zien met echt verschil in merken en kleur. Het “liefst maar 1 van ieder merk” gevoel herken en onderschrijf ik volledig. Soms wel moeilijk maar verandering van spijs doet eten of zoiets… Chapeau voor je collectie in ieder geval!
Een prachtige collectie heb je daar, de Navitimer is voor mij ook een all time great dus ik begrijp de aantrekkingskracht volledig.
Veel draagplezier gewenst maar dat zal geen probleem zijn met deze collectie.
Het is een prachtige collectie geworden zo, allemaal topstukken
Goede stijl hoor! Alles omgooien is dapper. Geniet er van! Vergeet niet die IWC nog toe te voegen later
Prachtige set Ben. Proficiat, leuke wissel vd wacht.